Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Idag ÄNTLIGEN kom den "inhyrda" bonden (från grannbyn) och körde över alla våra hagar med betesputsen!
Vi har pratat om detta varje år...
Hästmänniskan
Mitt sto var utleasat till ett stuteri för avel och fick där ett högst planerat hingstföl. Eftersom hingsthållaren/stuteriägaren skulle...
Hästmänniskan
har ett sto föl -03 med denna stamm e 4månader mbr strimbläs. har en 8 a på typ o 8a på galopp.rör sig mkt bra o hoppar bra över stock o...
Hästmänniskan
Vi har en byggnad på vår tomt som ngn gång har varit stall... den står stadigt men det är springor i väggarna och virket längst ner är...
Hästmänniskan
Har ett halvblodssto som i år fått ett föl efter QE som jag har tänkt att behålla. Stoet är nu drätig med Irco Mena och detta föl hadde...
Hästmänniskan
ni som hoppar eller löshoppar era shettisar,,, vad använder ni för bommar?
min minishettis har jag börjat löshoppa lite. men jag vågar...
Hästmänniskan
Hej Alla!
Hur löser ni det där med vatten på vintern. Jag tänker väl mest på er med hästar i utebox/på lösdrift. Hur förhindrar ni att...
Hästnyheter Mounted Games gör årets första världsmästerskap och för framtidstalanger väntar nya starter i svenska hopplag. Ingen femstjärnig tävling...
Hundavel & Ras Jag håller med @SiZo dock. Är man en person som är ny på detta område men har googlat och samlat information så gott man kan inför sitt...
Hästmänniskan Letar absolut ingen häst, men fönstershoppar emellanåt och det finns en till salu nu som jag typ, hade stympat mig själv för 🥹 f. -24:a...
Hästhantering Min lilla är så sjukt stökig att leda (saknar nog riktig lekkompis i hagen just nu, men iväg på unghästbete i sommar) så bad tränaren om...