Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Behöver är hjälp att hitta en tråd,försökt att söka men vet inge vad jag ska söka på :confused: trodde att jag skulle hitta tråden bland...
Hästmänniskan
För några år sedan åkte jag på en semesterresa till Portugal med ridning och blev alldeles kär i landet. Sedan dess har det blivit flera...
Hästmänniskan
Jag är precis mitt i att sälja min häst och har hittat en riktigt bra köpare. Eftersom det är en bit att åka så kommer han att skickas...
Ekonomi & Juridik
Hur lång tid brukar det ta att sälja en häst?
Jag har sällan sålt hästar tidigare, det var både jättelänge sen och då sålde jag till...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar på det här med tillstånd och så. Jag har kanske fått möjlighet att hyra/arrendera en plätt mark av en bonde som jag kan ha...
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför...