Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är osäker på om tråden är placerad rätt... om den ligger helt fel får modd gärna flytta :) Jag har ett litet dilemma som jag inte... 2
Svar
21
· Visningar
3 145
Hästmänniskan Är det någon som sökt den och kommit in och således skall läsa den? Distanskurs 7,5 hp start 25/3. Jag sökte och kom in. Ska bli... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
16 313
Senast: bollen__
·
L
Hästmänniskan Jag undrar om fler fått samma svar av polisen. Jag och min man körde på en landsväg, där det också kör lastbilar, kl två på natten... 2
Svar
32
· Visningar
4 036
Senast: KungTulle
·
H
Hästmänniskan Jag mailade på en häst som visade sig stå i utlandet. Intresset trappades då av väldigt fort. Hur som helst så var jag lite nyfiken på... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
20 830
Senast: vallhund
·
Hästmänniskan Valde att posta en ny tråd, då utgångsläget i den förra inte handlar om det aktuella problemet, men tackar samtidigt alla som svarade i...
Svar
13
· Visningar
2 226
Senast: Lobelia
·
Anläggning Vi ska bygga en ligghall. Jag har innan varit väldigt säker på hur jag vill ha den, men nu har jag tänkt och bollat olika ideer fram och... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
15 456
  • Låst
Hästmänniskan Försökte först leta bland gamla trådar efter svar men det skulle ta ett par dagar misstänker jag. Att googla gjorde mig inte så mycket...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: Zantha
·
Anläggning Jag har hört att man ska ha en speciell jordfelsbrytare som slår ut lättare än en vanlig... Var hittar jag en sådan då?
Svar
3
· Visningar
1 254
Senast: EmelieR
·
Ekonomi & Juridik Gör man det? I så fall, vid vilken summa? Jag har betäckt min häst, har tänkt att börja lite smått med avel. I första hand för att få...
Svar
15
· Visningar
11 637
Senast: devere
·
Anläggning Hörde nyligen att det blivit olagligt att ha spiltor i stall och att alla hästar måste ha boxar. Stämmer verkligen det? Nån som vet?
Svar
6
· Visningar
2 020
Senast: Lobelia
·
Svar
0
· Visningar
112
Senast: mfallman
·
M
Hästmänniskan Jag drömmer egentligen om att bli djursjukvårdare, men det är ju så otroligt svårt att komma in på skara!! Så... min plan B är att läsa...
Svar
8
· Visningar
2 139
Senast: elle12
·
Anläggning Jag skulle vilja ha torvbädd i boxarna och funderar över hur hög den blir på 1 år? Dvs hur mycket är lagom att sänka ned boxarna? Hur...
Svar
16
· Visningar
2 319
Senast: Lena_B
·
Anläggning Tänkte att man skulle bygga in en paddock relativt billigt. Finns det någon hemmasnickare som byggt ett billigt ridhus??
Svar
13
· Visningar
10 877
Senast: Sonic76
·
Anläggning Jag skulle behöva fixa min halmhantering smidigare i vinter. Har lösdrift. Går åt ca en storbal halm per 10-14 dagar och jag har bara...
Svar
11
· Visningar
2 497
Senast: Lahtel
·
C
Ekonomi & Juridik Hur vet man vilka badsjöar man får bada i med en häst? Dom sjöar där det finns en skylt med ridning förbjuden förstår jag självklart att... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
16 532
Senast: fotogalen
·
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Hemi
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Hemi
·
M
Hästmänniskan Någon fler av oss bukare som har kommit in till hösten?? Gud vad lycklig jag är!
Svar
6
· Visningar
1 887
Senast: Xenon
·
Hästmänniskan Har hittat ett föl som jag nog gärna skulle vilja ha, jag har bara köpt unghästar innan så jag har ingen som helst aning om hur det...
Svar
9
· Visningar
1 256
Senast: Werze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår