Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag undrar om någon vet nån bra hemsida med info om vad som gäller vid praktikplatser? Både vad som gäller för den som erbjuder en...
Hästmänniskan
Jag har hand om en häst som tidigare var utlånad till ridskolan eftersom ägaren inte hade tid med henne. Jag började sköta om och rida...
Hästmänniskan
Jag ska skicka en av mina hästar på foder i morgon. jag skulle vilja lägga till några punkter i kontraktet kan jag göra det? och kan jag...
Hästmänniskan
Har en häst som är registrerad som Svensk ridponny. Tror dock att hon växt över 148, och räknas som häst.. Måste jag regga om henne om...
Ekonomi & Juridik
Den enkla biten om man ska räkna ut inkomst och utgifter som egen företagare tycker jag är en sak: veta hur mycket moms som ska betalas...
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför...