Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vi har precis köpt oss våran drömgård som är från 1870talet så de finns en del att pyssla med, men ladan är väl omhändetagen och den...
Svar
15
· Visningar
2 761
Senast: EmblaAsk
·
Ekonomi & Juridik Hej alla bukisar! (relativt nytt nick.) Tänkte bara höra om ni har några råd/tankar, tips eller ideér. Det är såhär att jag och min...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Snuffel
·
Hästmänniskan Jag ska låna ut en av mina hästar och en av de intresserade ska nu till hösten börja på Varbergs Ridgymnasium, därför har jag ett par...
Svar
13
· Visningar
2 462
Senast: Equilina
·
O
Hästmänniskan Jag har precis bestämt mig för att hyra ett stall för att ha inackorderingar. Stallet har 15 boxar, paddock, grus och gräshagar...
Svar
18
· Visningar
3 292
Senast: Zephira
·
Anläggning Jag har en liten hästgård och funderar på att ta in hyresgäster, men hur får man vettiga sådana? Jag har hoppats på att de ska dyka upp...
Svar
19
· Visningar
2 530
Senast: Görel
·
Svar
0
· Visningar
135
Senast: BigSize
·
Gnägg Linette xx med sina döttrar Anoia och Jinny, och Jinnys dotter Leeloo.
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Derring-Do
·
W
Hästmänniskan Jag och min pojkvän ska troligen flytta till hus snart! Där huset finns står det två olika ladugårdar, ena med högt till tak, fast lite...
Svar
12
· Visningar
1 528
Senast: Wiiee
·
Ekonomi & Juridik Jag har nästan bestämt mig för att beställa stallytterdörrar från m*rby, 2.70 höga och 1.90 breda. Tänkte ha med delad dörr, ngn som har...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: Empalie
·
H
Hästmänniskan Jag har fått ett förslag av en halft om halft bekant. Hon har ett års föl som hon försöker sälja men inte lyckats med ännu. Pga att... 2
Svar
34
· Visningar
3 748
Senast: handsup
·
T
Anläggning Vet inte om jag lagt den här tråden rätt så moderator får flytta om det blev fel. Jag har hört av många att det är farligt att ha... 2
Svar
24
· Visningar
3 322
Senast: Petunia
·
Hästmänniskan Ja, det måste väl finnas många där ute som får gå en bit från bussen till stallet varje dag kan jag tänka mig? Jag står snart inför... 2
Svar
27
· Visningar
2 499
Senast: Totola
·
Ekonomi & Juridik Min lilla tjej har ju ett finskt pass. Och nu undrar jag om det är värt att lägga några hundralappar på att få ett svenskt pass? Jag...
Svar
9
· Visningar
2 028
Senast: saule
·
Hästmänniskan Har en fråga, finns det fler en jag som stör sig på kompisen/bekants respektive. Tänker främst då på dom som håller på med hästar. Har... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 181
Senast: ponnymamma
·
Ekonomi & Juridik Hej. Jag har lämnat ut min häst på foder. i vårat kontrakt står det att jag som ägare ska stå för "ev. veterinärs kostnader" och det är... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
17 036
Senast: CeciliaT
·
S
Hästmänniskan Hej, :) Jag undrar om någon här på Buke har gått hästpedagog utbildningen på Nuntorp? Hur var utbildningen? Ni som inte gått...
Svar
14
· Visningar
2 081
Senast: zillax89
·
U
Hästmänniskan Nu är första antagningen till hösten klar! Någon som ska börja läsa i uppsala på slu? Jag är antagen till husdjursagronom! :banana:
Svar
8
· Visningar
1 412
Senast: Uppsala
·
Hästmänniskan När det står så här : behöver hjälp med mitt sto 1-3 ggr i veckan, står 1 mil utanför ex umaå . 500 kr/mån. vad tänker man då.? någon... 11 12 13
Svar
258
· Visningar
23 255
Senast: Domino_s
·
T
Hästmänniskan Har hamnat i en situation som jag inte riktigt vet vad jag ska göra åt. Min kompis, som är en stor del av att jag trivs i stallet...
Svar
10
· Visningar
1 660
Senast: Twixi
·
Hästmänniskan Är osäker på om tråden är placerad rätt... om den ligger helt fel får modd gärna flytta :) Jag har ett litet dilemma som jag inte... 2
Svar
21
· Visningar
3 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka