Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej alla bukisar! (relativt nytt nick.) Tänkte bara höra om ni har några råd/tankar, tips eller ideér.
Det är såhär att jag och min...
Hästmänniskan
Jag och min pojkvän ska troligen flytta till hus snart! Där huset finns står det två olika ladugårdar, ena med högt till tak, fast lite...
Ekonomi & Juridik
Jag har nästan bestämt mig för att beställa stallytterdörrar från m*rby, 2.70 höga och 1.90 breda. Tänkte ha med delad dörr, ngn som har...
Ekonomi & Juridik
Min lilla tjej har ju ett finskt pass. Och nu undrar jag om det är värt att lägga några hundralappar på att få ett svenskt pass?
Jag...
Hästmänniskan
Har en fråga, finns det fler en jag som stör sig på kompisen/bekants respektive. Tänker främst då på dom som håller på med hästar. Har...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Jag har lämnat ut min häst på foder. i vårat kontrakt står det att jag som ägare ska stå för "ev. veterinärs kostnader" och det är...