Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad är det som gäller för att få T-märka en häst?, är det sjukdom eller tex. hälta ( vilken typ av hälta isf.)? Får man ut...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan (Jag vet inte om detta hamnar rätt annars vore det snällt om det flyttas dit där det hör hemma.) Jag ska flytta mina hästar från...
Svar
11
· Visningar
1 769
E
Anläggning Hej! Jag funderar på för- och nackdelar med stall kontra lösdrift. Vilka är fördelarna med respektive lösning? Är lösdrift så bra... 2
Svar
25
· Visningar
4 031
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Om jag har lagt under fel rubrik så vänligen flytta den. Min fråga är vad är minsta mått på hage nu när de nya reglerna kommit? Hästen...
Svar
14
· Visningar
3 165
Senast: MiaFia
·
Svar
0
· Visningar
128
Senast: strogall
·
Svar
0
· Visningar
124
·
Svar
0
· Visningar
121
·
Svar
0
· Visningar
130
·
Svar
0
· Visningar
167
·
Gnägg min första ponny en shetlandsponny jag hade i 17år, bor nu hos en familj där han går som sällskap
Svar
0
· Visningar
150
·
Svar
0
· Visningar
119
·
M
  • Låst
Hästmänniskan Min dotter har ett russ som är 1.28. Jag är 1.67 och väger 65kg. Är det ok att sitta upp och rida till dotterns ponny en gång i...
Svar
7
· Visningar
1 172
S
Ekonomi & Juridik Det er helt sikkert mange av oss Bukefalister som planlegger å bygge stall med tiden?! Selv er jeg en av dem, og jeg er på utkikk etter...
Svar
1
· Visningar
1 239
Senast: Stall Lorinser
·
Ekonomi & Juridik Hej! Fick hem en häst på foder för ca 1 vecka sedan. Ägaren hade glömt kontraktet hemma men skulle skicka det till mig. NU funderar...
Svar
6
· Visningar
1 161
Ekonomi & Juridik Jag har lite funderingar angående ett transportköp jag och 2 andra bekannta gjorde. För 2 år sedan köpte jag och 2 bekannta en...
Svar
8
· Visningar
1 366
Senast: fjordtokan
·
Hästmänniskan hittade bara nån gammal tråd från typ 2007, så valde att starta en ny.^^ och visste inte riktigt var jag skulle lägga den så bara...
Svar
10
· Visningar
1 466
Senast: MinAthos
·
Hästmänniskan Hur långt tycker ni det är okej att åka för att komma till stallet, om man tänker att man vill göra så mycket av arbetet som möjligt... 2
Svar
29
· Visningar
3 416
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har precis vet.besiktigat ett 2-årigt sto, ua rakt igenom och ska nu fullfölja köpet :) Men jag funderar över försäkringen...
Svar
10
· Visningar
1 461
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hur skulle ni göra? Vi har en ensam varg som går förbi hästhagen på nätterna, hästarna blir rädda, gnäggar och springr runt. Vi har... 2
Svar
36
· Visningar
4 801
Anläggning Vad är egentligen måtten för småbalar, stora fyrkantiga balar och stora rundbalar? Finns det olika storlekar inom modellerna...
Svar
4
· Visningar
13 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka