Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

W
Hästmänniskan Det är lustigt med många hästmänniskor att det är nog den största gruppen av skitpratare eller? Det verkar krylla av avundsjuka och... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 043
Senast: Lager
·
Hästmänniskan Skapar en ny då den förra är så gammal. Vill gärna veta allt om den utbildningen! :idea: Ni som går den nu, hur ser era dagar ut? Hur... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 030
Senast: Spike
·
Hästmänniskan Lite tveksam om var jag skulle lägga detta.. Om man vill köpa ett föl som nu är 3 månader gammalt, vad bör man tänka på att skriva i...
Svar
16
· Visningar
3 429
Senast: Jois
·
B
Hästmänniskan Lite nyfiken på vad ni tycker, ni som planerar att söka! Man blir ju i fortsättningen inte längre behörig till Hippologprogrammet... 2 3
Svar
58
· Visningar
8 694
Senast: Hench
·
F
Anläggning Har fått byggt en ny liten ligghall i vinterhagen, och hörnstolpen (typ samma dimension som telefonstolpar, dock ej såna giftiga...
Svar
1
· Visningar
1 091
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Hur börjar jag för att få en bra torvbädd? Tanken är att den ska ligga till betes dags igen. Jag kommer flytta till ett stall som...
Svar
8
· Visningar
2 370
Senast: Lavinia
·
Anläggning Har lite funderingar kring mellanväggarna till boxarna och annat; Vad är det för mått på mellanväggarna/skiljeväggarna? Alltså, det...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: annie_
·
P
Hästmänniskan Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva. Så kan de kan bli lite rörigt :) Jajo,så här ligger de till.. Har haft egen... 2
Svar
31
· Visningar
2 816
Senast: petrahiljanen
·
Ekonomi & Juridik Såå, efter 2 månaders letande verkar dt äntligen som jag hittat rätta hästen, och ett köp är helt klart möjligt. Men jag är 16 år, vår...
Svar
14
· Visningar
2 806
Senast: Praefatio
·
M
Hästmänniskan Hej, ny på forumet. Läst i flera år men medlem först nu. Jag är 30+ med familj. Vi kommer att flytta till egen gård nästa sommar...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Raderad medlem 94602
·
L
Hästmänniskan I stallet där jag har min nuvaraned häst står ett gammalt travarsto.. Hon är underbar att ha med att göra, när det gäller att pyssla och... 2
Svar
37
· Visningar
4 043
Senast: Elyze
·
Ekonomi & Juridik Om mark används som hästbete, får man då så i den för nytt bete eller måste man ha kvar det gamla betet? Klassas det i så fall som...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: eldione
·
Hästmänniskan Hur många av er har sett en häst på annons som ni bara måste ha och bara åkt och köpt den på chansen..? Hur gick det sen?? 4 5 6
Svar
111
· Visningar
15 922
Anläggning Nu kommer här en hel drös med frågor :D Hur vill du helst ha en stallhyra? A) XXXX:- inklusive hur mycket som helst av foder...
Svar
14
· Visningar
2 256
Senast: Ellyne
·
C
Hästmänniskan Hej! jag tänkte bara höra vilka moment hästfolket tycker är jobbigast av allt stallpyssel, och vad som borde finnas på marknaden för att... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 406
Senast: nypet
·
L
Anläggning Hej. Vi har ett uthus som ligger precis på tomtgränsen till ett gärde, som vi tänkte bygga om till stall inuti. behöver man grannens...
Svar
14
· Visningar
3 048
Senast: Manji
·
M
Hästmänniskan Jag red på ridskola när jag var ca 6-7 år, min favorit häst som jag oftast red var väldigt rädd om sin svans. Så om nån kom för nära... 2
Svar
20
· Visningar
2 408
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Jag har köpt min första häst, en islandshäst på snart 3 år. Jag har kollat runt en del på lite olika försäkringsbolag men jag tycker...
Svar
15
· Visningar
1 524
Senast: hercules22
·
Anläggning Sådär, då är alla familjemedlemmar överens om att innertaket måste höjas. Eller tas bort helt ;) Jag ska bygga stall i halva...
Svar
3
· Visningar
2 903
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka