Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Tre viktiga funderingar från en som har haft grävmaskin och hjullastare hemma idag, stallprojektet har tagit fart:-)
1. Fundrerar på...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar på vilken lön och hur mycket arbetsvana jag kan tillgodoräkna mig om jag börjar jobba i större travstall :)
Jobbet går ut...
Hästmänniskan
Hej jag undrar om man som praktikant ska ha ansvar för ett helt stall och jobba själv varje dag?
Visst mocka är väl ett enmans jobb men...
Hästmänniskan
När vi köpte vår Connemara så sa säljaren att den de köpte av (som jag förstod uppfödaren) hade tappat bort ägarbeviset. De vi köpte av...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Tänkte höra om någon kan hjälpa mig att uppskatta ungf hur mkt halm jag bör införskaffa inför vintern. Har dålig tillgång till...
Ekonomi & Juridik
Det finns ju ett antal ställen runt om i landet som hyr ut sina hästar när dom inte behöver dom själva. Tex när ridskolor hyr ut hästar...
Ekonomi & Juridik
Hur skulle ni reagera om ni haft 2 hästar i er vård som inom kort ska åka hem igen men där hästägaren utan att säga något till mig (som...
Ekonomi & Juridik
En rattfull tant har lyckats köra ned stolpar i 3 (!) hagar! Kört av vägen efter en svag kurva, lekt plockepinn med stolpen, kommit upp...