Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnar rätt men annars får någon flytta den. Jag har en bekant (vill inte riktigt kalla henne vän vi umgås i...
Svar
18
· Visningar
2 568
Senast: Mysaan
·
Anläggning Vi har ett problem med våra uteboxar, de blir så fruktansvärt tungmockade! I botten är det typ jord/mark/grus blandat med lite större... 2
Svar
20
· Visningar
4 734
Senast: embe95
·
H
Hästmänniskan Nu är jag så arg på mej själv. Har nu gått i många år och väntat på att min ridrädsla ska gå över. Men den gör ju inte det av sej själv...
Svar
12
· Visningar
1 939
Senast: Cut3Leo
·
N
Hästmänniskan Jag försäkrade alla mina hästar under samma tidpunkt förra året i samma bolag och valde samma typ utav föräkring till samtliga hästar...
Svar
18
· Visningar
2 136
Senast: Nirvana
·
N
Hästmänniskan Har varit och provridit en häst som verkligen känns helt perfekt för mig och det "klickade" direkt. Dilemmat i det här fallet är att...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: Stopek
·
Hästmänniskan I November har jag och ägarna till min fodervärdshäst kommit överens om att Pia ska få gå till de evigt gröna ängarna. Om inget akut...
Svar
9
· Visningar
1 643
Senast: Kiwifrukt
·
Anläggning Hej, Ytterligare en tråd om ridbanor. Har sökt och läst i alla trådar jag hittat men inte funnit svaret jag letar efter. Vart tror ni...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Ottisen
·
Ekonomi & Juridik ...häst som kostar 10.000:- och är försäkrad utan reservationer för 40.000. Skulle ni göra det? Under förutsättning att den känns fräsch... 2
Svar
30
· Visningar
2 993
Senast: Pancakes
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om tråden hamna rätt nu men. Kan man använda torvgödsel till att anlägga gräsmatta?
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: Boj
·
M
Ekonomi & Juridik För första gången i hela mitt liv känner jag att det kanske är dags att skaffa en häst. Jag har fast jobb ,ok lön och tid. Men det är... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 707
Ekonomi & Juridik Vi har ju köpte ett hus med ladugård och nu tänkte jag försöka få ordning på detta så mjölkrummet ska bli sadelkammare och jag behöver...
Svar
10
· Visningar
3 938
E
Hästmänniskan Jag är totalt novis med försäkringar på hästen. Har haft häst i många år, men har haft den stora turen, att ingen har någonsin gjort sej...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Lobelia
·
Gnägg Ariel löshoppar 1,10 även om hon är väldigt högt över...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Undrar om det beror på en viss häst eller just rasen att de alltid tappar skorna? Har 3 hästar, halvblod, varmblod och ett fullblod...
Svar
8
· Visningar
1 420
Senast: ricca
·
Ekonomi & Juridik Det finns en möjlighet, enligt EU-förordningen, för medlemsländerna att införa sk smartcards för hästar som man då skulle kunna hålla...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Korven
·
Gnägg Min häst, sto född 98, efter Irco Marco,
Svar
0
· Visningar
136
Ekonomi & Juridik För snart 2 veckor sedan så föddes min nya lilla häst. Hon behöver givetvis försäkras och nu har jag kontaktat ett antal... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
8 964
Senast: Zqathan
·
Ekonomi & Juridik Det känns inte alls bra just nu. Allt är botten. Framförallt ekonomin. Har inte fått en ordentlig lön på evigheter. Har praktiserat på... 2
Svar
31
· Visningar
2 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka