Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu är jag så arg på mej själv. Har nu gått i många år och väntat på att min ridrädsla ska gå över. Men den gör ju inte det av sej själv...
Ekonomi & Juridik
...häst som kostar 10.000:- och är försäkrad utan reservationer för 40.000. Skulle ni göra det? Under förutsättning att den känns fräsch...
Ekonomi & Juridik
För första gången i hela mitt liv känner jag att det kanske är dags att skaffa en häst. Jag har fast jobb ,ok lön och tid.
Men det är...
Ekonomi & Juridik
Vi har ju köpte ett hus med ladugård och nu tänkte jag försöka få ordning på detta så mjölkrummet ska bli sadelkammare och jag behöver...
Hästmänniskan
Jag är totalt novis med försäkringar på hästen. Har haft häst i många år, men har haft den stora turen, att ingen har någonsin gjort sej...
Ekonomi & Juridik
Det finns en möjlighet, enligt EU-förordningen, för medlemsländerna att införa sk smartcards för hästar som man då skulle kunna hålla...
Ekonomi & Juridik
Det känns inte alls bra just nu. Allt är botten. Framförallt ekonomin. Har inte fått en ordentlig lön på evigheter. Har praktiserat på...