Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Ekonomi & Juridik Om 2 veckor ska jag låna ut min B ponny till en trevlig familj. Pappa har skrivit ett 'exempel kontrakt' åt mig, så jag får ändra det...
Svar
13
· Visningar
2 694
Senast: Sammet
·
T
Hästmänniskan Jag behöver lite råd och åsikter från er. Jag har haft min valack i snart tio år, och han är på sätt och vis den viktigaste individen i...
Svar
11
· Visningar
1 905
Senast: Thornbird
·
Hästmänniskan Hej :) Jag har nyligen flyttat hem mina hästar till gården, och har faktiskt räknat med att få använda en ridbana som ligger 300m... 2
Svar
20
· Visningar
3 981
Senast: ginnies
·
W
Hästmänniskan hej! jag måste ha en skriva av mig tråd och hoppas på att få lite kloka svar.. Det är så att jag är 16 år och har en 15 årig d-ponny...
Svar
5
· Visningar
2 241
Senast: Elisha
·
Hästmänniskan hejsam nu hare jag betsämmt mej för att köpa en häst igen.men jag vet vad jag ska för nått jag är 170 cm och väger ca.87 kg. jag har... 2
Svar
20
· Visningar
3 151
Senast: Dannyboy
·
Ekonomi & Juridik Vissa tycker att detta är helt ok, andra att det onödigt och ytterligare andra att det är vansinne. :crazy: Hur ska man tänka, hur... 2
Svar
29
· Visningar
2 711
Senast: lil-sis
·
Anläggning Hittar ingen tråd som tar upp det jag vill veta.. Vi har 2 hästar i ett mindre stall hos en gubbe. Nu funderar vi, (och gubben...
Svar
6
· Visningar
1 762
Senast: lynxlady
·
S
Ekonomi & Juridik Vet inte om den här tråden hamnar rätt nu, men flytta den gärna. Jo vi vill gärna bo på landet och jag har lite funderingar vad...
Svar
15
· Visningar
3 774
Senast: Stinat
·
Ekonomi & Juridik En privatperson köper häst med "full bytesrätt" på 3 månader och vill sedan lämna tillbaka hästen efter två veckor, men säljaren gör sig... 2
Svar
22
· Visningar
3 244
Gnägg Fölet 1 dygn gammal
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Rifer
·
H
Ekonomi & Juridik Köpte ny häst för 1 månad sedan, ua på samtliga punkter. Nu har hästen fått ledinflamationer, bägge bak. Jag böt försäkringsbolag och... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 474
Senast: Millis 1
·
F
Hästmänniskan Nu när jag äntligen är vuxen och äger en egen gård så blev det häst igen. Jag har längtat och drömt så länge. De står här utanför...
Svar
6
· Visningar
1 426
Senast: Stopek
·
Anläggning Hallå därute! Min största dröm är och har alltid varit att köpa en hästgård. Eftersom jag och min man jobbar ca 3 mil norr om Sthl...
Svar
4
· Visningar
1 438
Senast: kenneth
·
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Emitra
·
Gnägg Lambo, och Enock visar sina snygga steg!
Svar
0
· Visningar
109
·
Svar
0
· Visningar
110
·
Gnägg Smilla rider in Yasmine, vårat lilla Russbus.
Svar
0
· Visningar
112
·
Gnägg Sanna Karin, här ett år
Svar
0
· Visningar
128
Senast: sandrafors