Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning jag har länge velat ha en ridbana där jag kan träna på sommaren och slippa betala ridhus avgift för hela året, när man ändå bara är där...
Svar
3
· Visningar
2 372
Senast: Buck
·
Ekonomi & Juridik Nu har jag äntligen efter månader hittat en så bra köpare till min unghäst. Jättetrevlig tjej som efter dagens veterinärbesiktning...
Svar
10
· Visningar
2 123
Svar
0
· Visningar
157
Senast: corre77
·
Hästmänniskan Jag har sökt och sökt men hittar inte det jag söker efter. Vi har en mindre oinredd lada på 48 kvadratmeter. Förra året gjöt man...
Svar
5
· Visningar
3 422
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Det finns säkert några här som har epilepsi eller som känner någon som har. Hur känner ni inför ridning och hantering av hästar? Är ni...
Svar
15
· Visningar
3 484
Senast: Fjorden
·
A
Hästmänniskan Jag har nu kommit underfund med att jag ska byta hovslagare. Problemet är inte själva bytet utan att jag måste berätta detta för min...
Svar
9
· Visningar
1 805
Senast: atmosphere
·
Hästmänniskan Lilla ponny kom hem i går och är oförsäkrad. :eek: Försökte snabbt fixa en försäkring på det bolaget jag har till alla andra... 2
Svar
26
· Visningar
2 742
Senast: Mysaan
·
Ekonomi & Juridik Mijauu vad jobbigt det känns att vara så sugen på att köpa en till häst att det gör ont. Varför kan jag inte vara nöjd så som jag har... 2
Svar
21
· Visningar
2 998
Senast: Hoobes
·
P
Ekonomi & Juridik Man kanske inte får fråga sådant här, men isf får ni väl ta bort, eller kanske PM:a istället. Jag är ute efter ett program där man...
Svar
11
· Visningar
1 534
Senast: Petunia
·
Ekonomi & Juridik Hej! Är det någon som har koll på hur mycket ungefär en enkel gårdsbesiktning kostar? Jag har varit med vis massa, men faktiskt...
Svar
15
· Visningar
3 786
Senast: atmosphere
·
Hästmänniskan Hoppas tråden ligger rätt. Jag håller på att skaffa medryttare till min häst och skulle behöva lite goda råd om hur jag gör detta bäst... 2
Svar
20
· Visningar
6 002
Senast: tyra1
·
R
Ekonomi & Juridik Ni får väldigt gärna svara på några frågor jag har att ställa till alla som äger hästar. egentligen mest riktat mot dom som äger...
Svar
11
· Visningar
1 332
Senast: Mynta2
·
C
Hästmänniskan just nu har jag kommit in i en fas, allt som har med min ridning just nu går åt H*lvete... jag som nästan aldrig åker av, har åkt av tre...
Svar
19
· Visningar
2 095
Senast: Cutie
·
Gnägg Klart lugnare idag, än senaste fyra riktigt pissmärrsbrunstiga dagarna. Inte på väg ur brunst än, men... går att hantera. :p
Svar
0
· Visningar
199
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Vore det oklokt av mig att skaffa en häst när jag 18 år gammal? Jag har ett år på gymnasiet kvar. En häst är ju inte ett impulsköp. Man... 2
Svar
33
· Visningar
3 016
Senast: Dannyboy
·
S
Hästmänniskan ... är något jag tänkte på häromdagen, när jag satt hos min häst och gosade, så sa jag ungefär något som att jag aldrig skulle lämna...
Svar
18
· Visningar
2 089
Ekonomi & Juridik ....och självklart så höjs premien på mina hästars försäkringar. Totalt höjdes premierna med 1760kr/år samt att självrisken höjdes... 2
Svar
35
· Visningar
3 974
Senast: Favina
·
V
Hästmänniskan Ska skaffa 2 islänningar till vår gård. Funderar nu över lösdrift. Finns regler för hur den ska se ut? Vi kommer arrendera minst 1 ha... 2
Svar
27
· Visningar
3 894
Senast: annoj
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnar rätt men annars får någon flytta den. Jag har en bekant (vill inte riktigt kalla henne vän vi umgås i...
Svar
18
· Visningar
2 568
Senast: Mysaan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka