Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Nu har jag äntligen efter månader hittat en så bra köpare till min unghäst. Jättetrevlig tjej som efter dagens veterinärbesiktning...
Hästmänniskan
Det finns säkert några här som har epilepsi eller som känner någon som har. Hur känner ni inför ridning och hantering av hästar? Är ni...
Ekonomi & Juridik
Mijauu vad jobbigt det känns att vara så sugen på att köpa en till häst att det gör ont. Varför kan jag inte vara nöjd så som jag har...
Ekonomi & Juridik
Man kanske inte får fråga sådant här, men isf får ni väl ta bort, eller kanske PM:a istället.
Jag är ute efter ett program där man...
Hästmänniskan
Hoppas tråden ligger rätt.
Jag håller på att skaffa medryttare till min häst och skulle behöva lite goda råd om hur jag gör detta bäst...
Hästmänniskan
just nu har jag kommit in i en fas, allt som har med min ridning just nu går åt H*lvete... jag som nästan aldrig åker av, har åkt av tre...
Hästmänniskan
Vore det oklokt av mig att skaffa en häst när jag 18 år gammal? Jag har ett år på gymnasiet kvar. En häst är ju inte ett impulsköp. Man...
Ekonomi & Juridik
....och självklart så höjs premien på mina hästars försäkringar. Totalt höjdes premierna med 1760kr/år samt att självrisken höjdes...