Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Ekonomi & Juridik Vad innebär det, har läst på men fattar inte riktigt tror jag. Om jag som företagare köper en häst av en person som använder sig av...
Svar
9
· Visningar
1 874
Senast: Miaa
·
S
Anläggning Jeg planlegger drømmestallen som skal bygges etterhvert. Jeg er opphengt i kombinasjonen svart/hvitt og ønsker disse "fargene" i mitt...
Svar
2
· Visningar
898
S
Hästmänniskan Alltså nu är jag förbannad! Jag vet - det finns liknande trådar och jag har skrivit om min tvekan till att sluta men nu måste ja få... 2
Svar
26
· Visningar
3 330
Senast: Zephira
·
S
Anläggning God morgen, alle herlige bukefalister! :-) Jeg trenger deres hjelp! Håper noen kan gi meg noen tips i denne forbindelsen! Jeg blir...
Svar
1
· Visningar
1 264
Senast: Masse
·
Anläggning Hejsan! Ni som har stenmjöl som översta material på er ridbana, vilken storlek har ni på stenmjölet? Finns väll 0-2, 0-4, och 0-8... 2
Svar
24
· Visningar
16 641
Senast: Shatoo
·
Svar
0
· Visningar
99
Senast: IngelaH
·
Svar
0
· Visningar
242
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Mailade i fredags iväg på en ponny som jag upplevde enligt annonsen skulle kunna passa mina barn. Både storleksmässigt och åldersmässigt... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 715
Senast: Mysaan
·
V
Anläggning Hej alla! Vi har hittat ett mysigt litet torp där det ingår ca 4000 kvm mark. Jag har idag min häst på lösdrift och tänker fortsätta... 2
Svar
21
· Visningar
5 043
Senast: yvona
·
Ekonomi & Juridik Sålde en häst i oktober förra året som ägaren nu inte känner sig nöjda med.. Det var en tvåårig travhäst som var lite speciell på många...
Svar
13
· Visningar
2 248
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag står inför mitt livs svåraste beslut. Jag ska göra en lång historia kort. Jag hade två stycken varmblodstravare. I oktober kom...
Svar
15
· Visningar
2 229
Gnägg La Luna, Dartmoor.
Svar
0
· Visningar
119
Senast: bravur68
·
Anläggning -Bra höjd på boxdörr, väggar mot stallgång? - Vill ha hela väggar i boxarna, men hur låga får dom vara utan risk för att hästen skall...
Svar
2
· Visningar
1 651
Senast: LJOSSA
·
Ekonomi & Juridik Kom på en tankenöt angående att häva köp om man inte är nöjd med hästen. Ponera att jag skulle köpa ett sto för att använda till avel...
Svar
5
· Visningar
1 316
Senast: devere
·
Anläggning Stallet ska fräschas till och målas om. Jag skulle vilja få lite råd om vad för färg som ska användas. Stallet är typ en gammal ladugård...
Svar
6
· Visningar
3 170
Senast: nypet
·
Ekonomi & Juridik Jag är djupt ledsen och förtvivlad över de falska förhoppningar som min f.d. veterinär gett mig. I slutet av mars var jag på besök till...
Svar
7
· Visningar
1 678
Senast: Casteloro
·
Ekonomi & Juridik Nu står jag i ett vägskäl. Fortsätta min utbildning som möbeltapetsör genom att jobba med det, eller bygga på... Har varit inne på...
Svar
12
· Visningar
2 952
Senast: Saziele
·
A
Ekonomi & Juridik Jag sitter och väntar på och hugga vallen och tittar på väderprognoserna säkert 10 gånger om dagen. Jag har aldrig varit med om ett år...
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: Meteorologen
·
Hästmänniskan Jag köpte en super söt liten shetlandsponny till mina döttrar i vintras, underbart snäll att hålla på med och rida, hon var helt enkelt... 2
Svar
33
· Visningar
4 904
Senast: Hressa
·
M
Ekonomi & Juridik Om 2 veckor ska jag låna ut min B ponny till en trevlig familj. Pappa har skrivit ett 'exempel kontrakt' åt mig, så jag får ändra det...
Svar
13
· Visningar
2 691
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka