Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vad innebär det, har läst på men fattar inte riktigt tror jag. Om jag som företagare köper en häst av en person som använder sig av...
Hästmänniskan
Mailade i fredags iväg på en ponny som jag upplevde enligt annonsen skulle kunna passa mina barn. Både storleksmässigt och åldersmässigt...
Ekonomi & Juridik
Sålde en häst i oktober förra året som ägaren nu inte känner sig nöjda med.. Det var en tvåårig travhäst som var lite speciell på många...
Ekonomi & Juridik
Kom på en tankenöt angående att häva köp om man inte är nöjd med hästen. Ponera att jag skulle köpa ett sto för att använda till avel...
Ekonomi & Juridik
Jag är djupt ledsen och förtvivlad över de falska förhoppningar som min f.d. veterinär gett mig. I slutet av mars var jag på besök till...
Ekonomi & Juridik
Nu står jag i ett vägskäl.
Fortsätta min utbildning som möbeltapetsör genom att jobba med det, eller bygga på...
Har varit inne på...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter och väntar på och hugga vallen och tittar på väderprognoserna säkert 10 gånger om dagen. Jag har aldrig varit med om ett år...
Hästmänniskan
Jag köpte en super söt liten shetlandsponny till mina döttrar i vintras, underbart snäll att hålla på med och rida, hon var helt enkelt...
Ekonomi & Juridik
Om 2 veckor ska jag låna ut min B ponny till en trevlig familj. Pappa har skrivit ett 'exempel kontrakt' åt mig, så jag får ändra det...
Trädgård & Växter Hjälp! Gurkor och meloner håller på att ta över!
Kan jag sätta ut dem i växthuset nu? Har varit 7,3 grader som kallast de senaste sju...