Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag o sambon är lite intresserade av en gård där vi vill göra om ladugården till stall o hyra ut boxar. Stället ligger precis i utkanten...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: yennork
·
Hästmänniskan ...om detta? http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=3810024 2 3
Svar
43
· Visningar
4 000
Senast: Mia_R
·
Anläggning 15 m i diameter, hårdgjord och tätt med tvärslanor. Hur mycket bör man schakta bort av jorden och vad kostar det att dränera? Hur...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: Tires
·
Ekonomi & Juridik Hej, Jag undrar bara lite allmännt om vad som gäller i mitt fall. Hästen i fråga ska vara kvar hos mig inget snack om den saken men...
Svar
17
· Visningar
2 918
Senast: Salikon
·
Ekonomi & Juridik Jag har råkat ut för ett litet dilemma. Vi skall nämligen köpa vår nuvarande foderhäst. Och jag och nuvarande ägaren bor väldigt långt...
Svar
17
· Visningar
1 856
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Hej! Jag har kollat runt lite på annonser på hästar, och jag funderar lite på vad man ska fråga om man ringer på en annons. Är det...
Svar
5
· Visningar
3 422
Senast: Melrose
·
Hästmänniskan Är på gång att köpa en häst, det blir första gången jag köper en häst, dessutom av en människa jag inte känner. Hästen står ca 60 mil...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: Pilotta
·
Gnägg Fia börjar lära sig hoppa.. 3dje träningen
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Hemi
·
Gnägg Camaro II på 3-års test
Svar
0
· Visningar
102
·
Gnägg egen uppfödning. Mamma fbl, pappa welsh
Svar
0
· Visningar
107
·
Svar
0
· Visningar
116
·
V
Ekonomi & Juridik Hej! Är ny på det här med hästar . Har lite funderingar på kostnader. Har förstått att kostnaderna kan dra i väg rejält om hästen blir...
Svar
7
· Visningar
1 332
Ekonomi & Juridik Ska göra en litet häfte om varför handikappridning skulle vara bra för vissa barn. Men det står helt still nu :crazy: Mycket kortfattat...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: mag
·
H
Hästmänniskan Funderar endel på det, det finns säkert många olika åsikter men skriv gärna vad ni tycker! Iaf, var går gränsen mellan att "gå som...
Svar
11
· Visningar
2 194
Senast: hryttare
·
Hästmänniskan Har funderat på att låna ut min häst under en period, då jag själv pga skada inte kan rida som jag borde. Har nu fått fråganb från en... 2
Svar
36
· Visningar
3 615
Senast: sanio
·
L
Hästmänniskan Är det helt idiotiskt att köpa en gammal ponny som är runt 20 år? Är själv 29 år gammal och vill ha något säkert/läromästare som man... 2
Svar
22
· Visningar
8 159
Senast: a1agnlju
·
P
Ekonomi & Juridik Hur mycket kostar det att sko en häst? Med verkning, skoning och skor inräknat? Och är det billigare att köpa skorna själv? 2
Svar
34
· Visningar
3 914
Senast: Farre_
·
Hästmänniskan Molly Vad tycker ni? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro eller tycka. Innan jag såg filmen undrade jag om det var en april... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 727
Senast: mickan86
·
A
  • Låst
Hästmänniskan hejhej .:) Min farmor och farfar flyttade till en villa 1km ungefär från ett litet stall. Men jag visste inte att det var ett stall... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
24 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka