Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag o sambon är lite intresserade av en gård där vi vill göra om ladugården till stall o hyra ut boxar. Stället ligger precis i utkanten...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Jag undrar bara lite allmännt om vad som gäller i mitt fall. Hästen i fråga ska vara kvar hos mig inget snack om den saken men...
Ekonomi & Juridik
Jag har råkat ut för ett litet dilemma. Vi skall nämligen köpa vår nuvarande foderhäst. Och jag och nuvarande ägaren bor väldigt långt...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Är ny på det här med hästar . Har lite funderingar på kostnader. Har förstått att kostnaderna kan dra i väg rejält om hästen blir...
Ekonomi & Juridik
Ska göra en litet häfte om varför handikappridning skulle vara bra för vissa barn. Men det står helt still nu :crazy:
Mycket kortfattat...
Juridik & Ekonomi Jag tror du matats med skräckpropanganda?
Läs vad kloka @Görel skriver!
Socialtjänsten vill ingen illa och som hon skriver så sker...
Ekonomi & Juridik Nej vill man vara helt absolut säker på att ingenting stjäls så ska man inte ha någonting i ett stall. Varken sadel, häst, pass eller...