Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
126
Senast: Kafu
·
Svar
0
· Visningar
94
·
Svar
0
· Visningar
113
·
Svar
0
· Visningar
143
·
Svar
0
· Visningar
125
·
Svar
0
· Visningar
103
·
Ekonomi & Juridik Ni som har en eller flera anställda på er hästgård, oavsett arbetsuppgift, och som dessutom har de inkvarterade på gården (tex i...
Svar
3
· Visningar
1 261
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik Någon som köpt en häst från polen? Åkte ni och kolla på den eller köpte ni den osedd? Gick det bra? Var dom seriösa? Berätta lite :)
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: MoonFlight
·
T
Anläggning Jag har flyttat till en ny gård med min sambo och vi har just ordnat med hagar etc till alla hästarna.. marken här är antingen full...
Svar
3
· Visningar
1 440
Senast: Masse
·
S
Ekonomi & Juridik Hejsan hästfolk! Jag har en fråga till dom som har erfarenheter av sk JORDGOLV. Har läst att många har det..... vad är bäst att ha...
Svar
6
· Visningar
1 810
Senast: B070715
·
Hästmänniskan Jag har fått för mig att många har pluggat BE-teorin privat och gjort frågor på nätet. Jag har mest hittat sidor där man kan hitta...
Svar
17
· Visningar
4 453
Senast: boccia
·
Ekonomi & Juridik Jag har för snart två månader sedan sålt en hästvagn till en människa uppåt landet. Hon hade svårt för att hämta den direkt men skulle...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: Saigon
·
L
Hästmänniskan Hej hej är en tjej från Småland och har 3 hästar! Fick mitt 1 åringa sto slagen med spö natten mellen 11-12 juni! (Mamma och jag hade...
Svar
15
· Visningar
2 500
M
Hästmänniskan Är det någon som testat ryggbälte? Jag har problem med ländryggen bl a och undrar om jag ska kosta på mig ett stöd för ca 500 kr. Mina...
Svar
16
· Visningar
5 125
Senast: EmblaAsk
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder: Finns det något bolag där man kan välja enbart veterinärvård utan att tvingas kombinera den med liv/användbarhet?
Svar
13
· Visningar
1 568
A
Hästmänniskan okey såhär är det.. har haft kontakt med en person som behöver hjälp med sin häst.. hon sa att det var jättebra att nån ville hjälpa... 2
Svar
25
· Visningar
3 578
Senast: Mini-Me
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om detta är rätt forum att lägga denna tråden i, men jag chansar^^ Det är så att jag letar efter nätdrivet(?) elaggregat...
Svar
16
· Visningar
4 356
Senast: Mynta2
·
Gnägg Jag och Kalle i höstas
Svar
0
· Visningar
106
Senast: elarn