Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg William och jag i höstas
Svar
0
· Visningar
107
Senast: elarn
·
Svar
0
· Visningar
165
Senast: strogall
·
H
Hästmänniskan Skriver anonymt då det här är en känslig fråga för mig. Om någon ändå förstår vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. Vill...
Svar
17
· Visningar
1 972
L
Anläggning jag och min tjej tar över driften i ett mindre stall (13 boxar) i höst och jag sitter och försöker räkna ut lite budget och tidsplan... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
17 577
Senast: linus_a
·
Hästmänniskan Finns det någon som vet vilket klipp jag tänker på?? Det var norska reportrar alt journalister el liknande som red för första gången...
Svar
3
· Visningar
2 642
B
Anläggning Vad heter en sådan slåttermaskin som har en snabel uppåt och som sprutar ut "gräsklippet" direkt i en vagn? Alltså en sådan som...
Svar
8
· Visningar
1 782
Gnägg Hingsten Lambourghini1028
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Emitra
·
Gnägg Min arabtjej Emitra-99
Svar
0
· Visningar
122
·
Svar
0
· Visningar
107
·
Hästmänniskan lägger denna tråden under äldre ungdom då det handlar mer om mitt mående än min pålle. För någon månad sen var jag med i en ridolycka...
Svar
8
· Visningar
1 675
Senast: Sickan
·
T
Hästmänniskan Jag är gammal hästmänniska och var för några månader sedan och hälsade på hos en släkting som har 5 hästar. Han har de på utedrift...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: Roucle
·
Hästmänniskan Funderade lite idag. Jag red min häst förbi en hage med två SJÖVILDA hästar. De stimmade upp sig rejält och var GRYMT intresserade av...
Svar
10
· Visningar
2 701
Hästmänniskan Sedan några veckor tillbaks har jag fått ondare och ondare i kroppen speciellt i ena höften. Armarna domnar och jävlas så jag tappar... 2
Svar
27
· Visningar
3 207
Senast: Rugge
·
B
Hästmänniskan Kan någon svar mig på detta när får man en reservation? Min häst är behandlad i sina knän 5 ggr. Om jag skulle sälja denna häst någon...
Svar
14
· Visningar
1 715
Senast: sassiball
·
S
Hästmänniskan *Vet inte vart jag skulle lägga denna tråd* Det var så här att jag skulle från första början bli medryttare på ett fint varmblod. Sen... 2
Svar
21
· Visningar
17 075
Senast: Lobelia
·
Svar
0
· Visningar
128
Senast: SeSaN
·
N
Hästmänniskan Vissa föds in i en hästfamilj som har det gott ställt, fina hästar, bra instruktörer och allt annat man drömmer om. Sen finns det vissa... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 959
Senast: isvind
·
Ekonomi & Juridik Finns det överhuvudtaget något bolag som man kan ta med sig en dolda felförsäkring ? För byter man bolag försvinner ju den och som...
Svar
8
· Visningar
1 365
Senast: Miaa
·
Ekonomi & Juridik Då jag var tvungen att avliva min häst i måndags undrar jag vad det e brukligt att man får tillbaka på sin livförsäkrning?
Svar
17
· Visningar
2 022
Senast: mul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V