Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som vet var man kan få tag i en sån här pälsklädd boll med en pingla/bjällra i. Jag har en själv men tror att den kom i nåt sånt...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: igbest
·
Övr. Hund ....eller varför finns det så många till salu? Vi behöver en till bilbur till sambons bil. Eftersom det är en extrabur så tittade jag...
Svar
8
· Visningar
1 515
Senast: Monifa
·
Hundhälsa Någon som har någon erfarenhet eller några åsikter om det? Jag är av logistiska skäl benägen att byta foder - foderbilen verkar inte...
2
Svar
38
· Visningar
25 406
Senast: Varga
·
Övr. Hund Vad heter den? Batteridriven. Har försökt googla på ufo och bläckfisk, men får fel resultat. Den har några år på macken, men borde...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: movi
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
22 011
Senast: Sel
·
Hundhälsa Såg ett torrfoder som ska ha 75% kötthalt och även spannmålsfritt. Fodret heter Applaws. Är det någon som testat det fodret här? Hur...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: nilie
·
Övr. Hund Jag har 2 tikar, och när en av dem löper så ägnar sig den andra åt ett mkt märkligt beteende. Båda gör likadant när den andra löper...
Svar
6
· Visningar
965
Övr. Hund Inte det lättaste att lära dvärgschnauzern gå på gåband. Men 1,5 mån senare så räcker det med en hand på rumpan 👍
Svar
5
· Visningar
893
Hundhälsa Att vargar har problem med bryta ner stärkelserik föda har jag förstått. Men hundar? Nån som vet om det finns någon bra studie på det...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 083
Senast: nilie
·
Övr. Hund Om man tex tittar på *valfri bruksras* så poängteras det alltid att den behöver "mycket" aktivering? Vad är mycket för dig? Innebär det...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 960
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej! Köpte en 6 årig tik för ca 2 månader sedan, hon var uppfödd av ägaren och har enligt ägaren/uppfödaren alltid varit "speciell". Med...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 893
Senast: NotlikeI
·
Övr. Hund Hej alla. Tänkte att här finns ju så mycket kunnigt folk att vi börjar här. Min vän har börjat fundera på hund modell större. Hon har...
2
Svar
29
· Visningar
3 102
Hundhälsa Har en lite hund storlek (35) som i fortsättningen även kommer behöva täcke på promenader. (behöver värma ländryggen) Täcken har hon...
Svar
9
· Visningar
878
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Vår 12 veckors valp som lever tillsammans med vår tax är väldigt vårdslös med taxen. Taxen är väldigt snäll och säger inte ifrån när...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 511
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vi hämtade hem vår tikvalp i söndags. Vi har en hane sen innan. Han tycker det är extremt kul att ha fått en kompis efter att vår...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Någon som testat MaxMuscle från Trikem och fått någon effekt? Jag har en hund som äter kortison och därför är väldigt muskelfattig (och...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: SweetSunday
·
Hundhälsa Finns detta? Min hund bli emellanåt lite dålig i magen, så nu tänker jag att det hade varit bra att undvika tex korv som godis vid...
Svar
10
· Visningar
2 876
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa De senaste månaderna har Bruce visat ett större intresse för att slicka sig i baken. Det verkar även som att det kan komma ut...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Film! Det rycker fortfarande men lite mindre.. han ligger och sover och drömmer inte...
Svar
8
· Visningar
1 888
Senast: pepp
·
Övr. Hund På söndag ska vi hämta vår nya lilla familjemedlem. Vi kommer att ha ca 50 mil hem och då vi ska möta upp uppfödaren har hon redan åkt...
Svar
17
· Visningar
3 898
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp