Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa De senaste månaderna har Bruce visat ett större intresse för att slicka sig i baken. Det verkar även som att det kan komma ut...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Film! Det rycker fortfarande men lite mindre.. han ligger och sover och drömmer inte...
Svar
8
· Visningar
1 894
Senast: pepp
·
Övr. Hund På söndag ska vi hämta vår nya lilla familjemedlem. Vi kommer att ha ca 50 mil hem och då vi ska möta upp uppfödaren har hon redan åkt...
Svar
17
· Visningar
3 900
Senast: Narcissa
·
G
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Bonica
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har en 1 år gammal sheltiehona. Min uppfödare vill att jag ska göra en HD/ED röntgen på det. Kostar 2000:- Jag förstår att...
Svar
18
· Visningar
2 422
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Vad ger man som tack till en underbar människa som ställer upp som hundvakt till ÅTTA bordercollies i tre dagar? Gratis kurser i all...
Svar
11
· Visningar
2 274
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Idag hämtar vi hem Breeze efter hans tplo igår. Vi kommer träffa rehabpersonal direkt för information om skötsel och övningar och vi har...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Om exakt en vecka får jag hem min 6 månaders valp. Han är inte rumsren Eller tränad, däremot har han haft mycket social träning med...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 307
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 050
Senast: Lillebjörn
·
Övr. Hund La den här för det handlar om hund. Moderator får gärna flytta om det blev fel. En person i min närhet har köpt en hund. Hunden är född...
Svar
17
· Visningar
2 515
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Fråga till er som har fler än en hund. Hur ofta gör ni något på tu man hand med bara en av hundarna? Vad gör ni då? Hur många hundar har...
Svar
9
· Visningar
930
Senast: russinbulle
·
Hundträning Jag har en bichon havanais på 16 månader. Hon är lugn, glad, lekfull, kärleksfull, lätt att arbeta med - men hon kan inte vara ensam...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 425
Hundhälsa Min kollega har en dotter som har anorexia och som djurmänniska tänker man ju alltid att en hund skulle kunna hjälpa henne att må...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: fejko
·
Hundhälsa Min valp är behandlad mot uvi och medicinering har inte hjälpt. Kliniken är nu inne på att sätta in Metacam i några dagar och om de inte...
2
Svar
21
· Visningar
3 028
Senast: Sofie.S
·
Hundhälsa Totoro blev precis attackerad av en katt när vi var ute på promenad. Kattjäveln klöste honom från ansiktet, längs hela vänstra sidan och...
2
Svar
27
· Visningar
3 179
Senast: Pudlan
·
Hundhälsa På människa fastar man sex timmar innan gastroskopi, innan endoskopi ska man äta mindre fibrer några dagar innan och laxera dagen innan...
2
Svar
22
· Visningar
4 408
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Min valp är nu 9 veckor gammal. Flyttade till mig direkt vid 8 veckor så vi har bekantat oss med varann under en ungefär en veckas tid...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 002
Senast: mackan
·
Övr. Hund Sambons födelsedag närmar sig och jag vet att han vill testa en annan sorts sele än den han använder idag. Idag har han en...
2
Svar
26
· Visningar
3 020
Senast: leia
·
Hundavel & Ras Så, det finns ju en sökfunktion men det är så klart roligare att skapa en helt egen individuell tråd som handlar om bara mig och mitt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 466
Senast: Takire
·
Övr. Hund Efter en heldag med hundkurs igår tänker jag ägna mig åt minimal aktivitet idag. Därför vore det kul om ni vill leka en lek med mig. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 391
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp