Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Rubriken blev kanske lite oklar. Nu drömmer jag fritt lite om framtiden och hur jag skulle vilja bo. Dök upp ett jättefint litet torp...
2
Svar
30
· Visningar
4 600
N
Hundavel & Ras Det finns ju en amstafftråd så nu måste vi ju ha en stafftråd åxå. Här är min Malte. Han är 1,5 år och kommer från Tricky Treet´s...
2
Svar
31
· Visningar
4 683
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Om man vill pröva på båda kan de bli förvirrande för hunden? Vad har ni för egna erfarenhet av dom olika grenarna?
2 3
Svar
49
· Visningar
5 206
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Funderar starkt på att skaffa sällskapshund nästa år. Vill ha en lättsam glad liten clown, i huvudsak så är det sällskap och följa med...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
12 041
Senast: Björk
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle bli jätteglad om ni ville komma med förslag på vilken hundras som kan passa mig! Tänker mig främst en äldre omplacering så...
2
Svar
20
· Visningar
2 393
Senast: Björk
·
Övr. Hund Har ni förslag på någon inomhusväxt/blomma som är relativt lättskött, gillar sol och (det viktigaste) är garanterat ofarlig för hundar?
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Halloj! Min hund är väldigt bytesmedveten och jag kämpar med att tycka det är roligare att leka med mig. Inomhus funkar det relativt bra...
2
Svar
23
· Visningar
2 302
Senast: Fruentimber
·
R
Övr. Hund Någon som vet var man kan hitta en transportbur avsedd för baksäte? Dvärgschnauzer som ska få plats.
Svar
4
· Visningar
788
Senast: snorp
·
Övr. Hund Vi ska till fjällen med hundarna (sheltisar), och sist fick de problem med såriga tassar trots tassalva/vax och noggrann klippning av...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej, Min fralla som är lite över ett år började i somras att ta hoppsasteg på promenaderna. Det har hänt att han gjort det som liten men...
2
Svar
22
· Visningar
4 250
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hur formbar är en 5-månaders valp jämfört med en 10-veckors? Om jag tar hem en 5-månades valp från uppfödaren istället för en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 446
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 355
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 677
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Hiss eller diss? Och om det är hiss, vilken modell?
Svar
5
· Visningar
936
Senast: nejlica
·
Övr. Hund Trådrubriken refererar inte till hantering av en hund, så det är sagt 😉 men lite bakgrundshistoria på mitt problem. Vi har en...
Svar
15
· Visningar
1 448
Senast: ako
·
Hundhälsa Har en liten dvärgtax som är väldigt snäll när jag ska borsta tänderna även om hon inte är så glad för det. Jag tycker att det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Hur sover era hundar? Gry har en plats nedanför sängen där jag lagt ett tjockt överkast hopvikt, på det ett täcke och sen en filt. Men...
2
Svar
21
· Visningar
1 291
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Vi har en riktigt tråkigt historia här nu. En man filmade sig själv när han hade sex med hundarna och skickade detta på snapchat till...
Svar
13
· Visningar
1 753
Hundhälsa Hej! Jag tidigare skrivit om min valp som har juvenil vaginit. Hon får återkommande urinvägsinfektioner pga detta. Hon är behandlad med...
Svar
16
· Visningar
3 075
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Hade varit intressant att se vad ni ger era hundar för foder och tillskott? Skriv gärna om ras, ålder och vikt Gärna bilder
2 3
Svar
57
· Visningar
6 347
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Hjälp! Mina hästar äter ombunkar!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp