Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För första gånge har jag en hund som är riktigt långhårig. Och dessutom vit.... Pälsen framför och runt penis blir gul av urin. Det är...
Svar
5
· Visningar
3 887
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Då jag nyligen letade valp kom jag i kontakt med en uppfödare inom grupp 9. Efter att jag klarat utfrågningen om hur hunden skulle få...
Svar
14
· Visningar
3 590
Hundhälsa Jag har en omplacering som levt fyra år i väldigt dåliga förhållanden, och nu har hon varit hos mig i fyra år och vi har fått bukt på...
Svar
2
· Visningar
3 255
Hundhälsa Funderar på det här med löp. Humla har löp tre gånger (hon är 2,5 år), senaste gången jag är säker på att hon löpte var i januari iår...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: Ceta
·
Hundhälsa En av mina hundar är så tråkig emot mina andra hundar att jag har till och från under åren till och med funderat på att omplacera henne... 2
Svar
27
· Visningar
2 452
Hundavel & Ras Jag har inte varit med om detta förut så var frågar man om inte på buke. Papillongossen är nu strax över 7 månader. Han har en bra tid... 2
Svar
22
· Visningar
3 427
Senast: tanten
·
Hundhälsa Finns det något man kan testa att ge hemma för att få igång magen eller är det bara att åka till veterinären? Hundens allmäntillstånd är...
Svar
7
· Visningar
1 764
Hundavel & Ras Planerar att köpa ett till hund förmodligen till nästa år, under vår/sommaren(mest för att slippa rumsrenhets träningen under...
Svar
8
· Visningar
1 589
Hundhälsa Jag har, sedan en kollegas hund för några år sedan blev biten av huggorm och ordentlig sjuk, nojat för just detta. Jag rör mig väldigt...
Svar
18
· Visningar
1 672
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras I typ två veckors tid har jag spenderat all ledig tid till att hitta rätt ras till nästa hundköp. Jag får nog konstatera att det inte... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 816
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Min rottistik är 10 månader gammal. Hon äter Standart Normal. Det ska ju fungera till alla åldrar. Jag är lite nyfiken på färskfodret...
Svar
6
· Visningar
1 628
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Min mamma är sugen på en sällskapshund efter att ha vart utan hund i sju år. Hon söker: - Någon som vill följa med på promenader (ca 1... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
12 182
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Upplever ni att det är skillnad på mentaliteten generellt? När jag tänker på det så kommer inte jag på någon hanhund som jag tycker är... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 947
Senast: Nota
·
Hundhälsa Min hund fyller 9 år snart och hon vill inte gå ut på promenad. Utan hon vill bara kissa och bajsa och sedan så vill hon gå in igen. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Min hund behöver miljöträning och jag har för en gångs skull skaffat mig ett sommarkort och jag vill gärna kombinera det till genom att...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: Nahar
·
Övr. Hund (Vet inte om det är rätt att lägga den här tråden på hund men nu gjorde jag det) Ni som har en eller flera hundar, vad jobbar ni med... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 810
Senast: nullo-modo
·
Hundavel & Ras Jag kör en egen tråd med Elda - Heffaklumpens Eld Och Lågor :) Jag bestämde mig för att gå tillbaka till svenska namn igen och då med... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 495
Senast: pepp
·
Övr. Hund Nu har ju inte Sverige haft någon direkt lock-down men tex här i Aus har vi haft något i stil med 50% lock down som jag ser det och alla...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: Nota
·
Hundträning Hej! Jag har precis tagit hand om en norwichterrier (en omplaceringshund) just nu så lägger jag ner mycket tid på att skapa förtroende...
Svar
10
· Visningar
1 196
Hundhälsa Min hund var till veterinär igår och där konstaterades blodöra. Örat tömdes, han har nu ett skydd över huvudet för att inte kunna skaka...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?