Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Jag ska få hem en valp efter årsskiftet och funderar och planerar redan nu. Jag har en vuxen hund som både är genomsnäll men också har...
Svar
3
· Visningar
1 194
Övr. Hund När det kommer till valpfoder. Valpen tål båda smakerna men funderar på vad är mest hälsosamt för en hund? Är det kyckling eller är de...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har nyligen fått hem en valp och sedan innan har vi en äldre hund som är lite väl snäll när de gäller andra hundar. Valpen är vaktig...
Svar
1
· Visningar
691
Övr. Hund Kollat på olika modeller men svårt att veta vilken som verkligen är lämplig. Vi har ett par inkörningar av häst under hösten och det...
Svar
18
· Visningar
2 168
Senast: Tilma
·
Övr. Hund Jag får snart hem min 8 veckors valp och har en situation som hade vart intressant att se hur övriga hade hanterat. Ska börja valpkurs...
Svar
16
· Visningar
1 387
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Har märkt av att fler och fler låter sina valpar träffa andra hundar innan 12 veckorssprutan. Är det inte lika restriktivt längre? Är...
2
Svar
27
· Visningar
2 985
R
Hundhälsa På plats: se till att hålla hundarna ifrån eventuella hundar! Spanien har problem med väldigt mycket stray dogs som kan bära på vad som...
2
Svar
27
· Visningar
2 057
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund En schäfervalp på 8 veckor växer ju i en rasande takt och är på jakt efter en sele som är hyffsat ställbar. Har kollat runt en hel del...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Tilma
·
F
Övr. Hund På min klubb har vi cirka 15 aktiva instruktörer. Ändå erbjuder vi inte mer än kanske en vardagslydnad grund/fortsättning per år. Ingen...
Svar
18
· Visningar
1 449
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Mötte en så fin hund igår! Den hade ganska stort huvud och korta ben i förhållande till kroppen. Nosen var inte trubbig utan lite mer...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Monkie
·
Övr. Hund Vårt hundhusbygge pågår för fullt och just nu dividerar vi om vad vi ska ha för hundluckor. Vad har ni för erfarenheter? Man har ju...
Svar
7
· Visningar
2 153
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Nu är det dags för min första valpkull i vinter förhoppningsvis. Läser mycket och folk verkar nöjda med spån i valphagen. Men är det...
Svar
1
· Visningar
958
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min gamling (schäfer/labrador) fyllde nyligen 13. Han har alltid varit frisk förutom autoimmun sjukdom som han behandlades mot och varit...
Svar
10
· Visningar
1 109
  • Låst
Övr. Hund I februari kommer jag få hem min valp :love: Jag har redan en hund, en power puff på 9 år och ska nu köpa en till puff. Pratade med hans...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 317
Senast: Tassetass
·
Övr. Hund Det är lite mycket just nu så undrar om jag överreagerar? För just nu känns det inte ens lockande att fortsätta kursen. Det handlar om...
Svar
16
· Visningar
2 280
Senast: Viva
·
Övr. Hund I samband med tråden om vapen, hundar och inbrott fick jag när jag sökte upp den här artikeln om hundars luktsinne...
2
Svar
22
· Visningar
2 371
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Hos vem passar en rastypisk whippet? Whippet har inte tidigare varit med på min intresselista för hund nummer 2, men i veckan började...
Svar
15
· Visningar
2 073
Senast: Sel
·
Hundhälsa Föräldrarnas fyraårige labrador, har aldrig sett detta tidigare. Det är som att emaljen är "avskavd"..? Båda canintänderna uppe och...
Svar
8
· Visningar
1 623
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Någon som vet hur besvärlig operationen är och om det får några följder, t ex om bråcket riskerar komma tillbaka? (Det gäller en liten...
Svar
11
· Visningar
3 018
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på era åsikter om fenomenet "hyr en hund" En bekant till mig hyrde en okänd hund under en helg för ett tag sen...
Svar
18
· Visningar
2 625
Senast: Bonica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp