Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 343
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 366
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Hiss eller diss? Och om det är hiss, vilken modell?
Svar
5
· Visningar
933
Senast: nejlica
·
Övr. Hund Trådrubriken refererar inte till hantering av en hund, så det är sagt 😉 men lite bakgrundshistoria på mitt problem. Vi har en...
Svar
15
· Visningar
1 443
Senast: ako
·
Hundhälsa Har en liten dvärgtax som är väldigt snäll när jag ska borsta tänderna även om hon inte är så glad för det. Jag tycker att det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 167
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Hur sover era hundar? Gry har en plats nedanför sängen där jag lagt ett tjockt överkast hopvikt, på det ett täcke och sen en filt. Men...
2
Svar
21
· Visningar
1 285
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Vi har en riktigt tråkigt historia här nu. En man filmade sig själv när han hade sex med hundarna och skickade detta på snapchat till...
Svar
13
· Visningar
1 712
Hundhälsa Hej! Jag tidigare skrivit om min valp som har juvenil vaginit. Hon får återkommande urinvägsinfektioner pga detta. Hon är behandlad med...
Svar
16
· Visningar
3 018
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Hade varit intressant att se vad ni ger era hundar för foder och tillskott? Skriv gärna om ras, ålder och vikt Gärna bilder
2 3
Svar
57
· Visningar
6 270
Senast: nullo-modo
·
Hundträning Jag vet ju att många här är aktiva inom SBK eller är med i träningsgrupper och sånt så tänkte se ifall jag kan få lite hjälp härifrån...
Svar
15
· Visningar
1 005
Senast: Pipleksak
·
Hundavel & Ras Jag funderar skarpt på att skaffa mig en till hund kanske om ett år. Jag har några raser i åtanke, men tycker det är super svårt...
Svar
14
· Visningar
1 390
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag är ny här och har suttit och bläddrat lite. Eftersom jag har två så kallade scandinavian hounds här hemma så har jag...
Svar
17
· Visningar
6 400
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Kanske inte passar jättebra i den här tråden men orkar inte riktigt skapa en ny tråd, för det är bara lite tankar såhär en långsam...
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: Raderad medlem 94602
·
R
Övr. Hund Vi ska äntligen skaffa en valp! Har tidigare haft hund men tagit dom som unghundar eller vuxna. Uppvuxen med hundar också så har alltså...
Svar
9
· Visningar
1 380
Senast: Tilly_85
·
Hundträning Som rubriken säger; hur sjutton lär jag min hund vett och etikett? Jag har en flat på 7 mån. Det är inte den första flaten i familjen...
2
Svar
35
· Visningar
9 808
Senast: Elhva
·
Hundhälsa Nya vovven har extremt segt analsäcksekret. Det är mer som talg och när man klämmer ut det så blir det som korvar istället för blött på...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Mammas hund har varit hos uppfödaren som passat honom i ett par veckor då mamma varit bortrest. Uppfödaren har nu fått konstaterat att...
Svar
10
· Visningar
3 446
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Har en valp av storvuxen ras. Beräknad vuxenvikt ca 40 kg. Hon är nu ca 16 veckor och har ätit valpfoder från Brit. Är dock inte nöjd...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Hur ofta tar ni träckprov på era hundar och vad kollar ni efter då? Har ni både giardia och lungmask eller enbart standardanalys? Skriv...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 002
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hej, Är det någon som vet vad som är fel när en hund fäller extremt mycket? Den äter standardt extra men har fällt lika mkt på andra...
Svar
5
· Visningar
1 360
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp