Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Hundavel & Ras kan man para yorkshire terrier med en chihuahua som är merle.vad jag har läst så ska man inte para med gul eller röd färg,räknas yorkien...
Svar
16
· Visningar
2 620
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Jag har blivit kontaktad av en hundägare som upplever att hennes hund uppvisar mycket rädslebeteenden i vardagen efter att hunden...
2
Svar
22
· Visningar
2 891
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Vet inte vilken i ordningen detta är men vi fortsätter väl.
33 34 35
Svar
690
· Visningar
88 773
Övr. Hund Såg nyss denna fantastiska dokumentär från Norge. https://www.svtplay.se/video/18413370/vallhunden-manniskans-basta-van?start=auto...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Kom precis hem från bk med världens största jävla myggbett på benen. Hade ändå täckande kläder på mig, lustigt nog fick jag inga bett på...
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej! Där jag bor kom hettan tidigt och jag våndas över hur varm denna sommaren kan tänkas bli. Förra året var enligt mig vidrig och...
Svar
13
· Visningar
1 166
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Till helgen ska vi äntligen hämta hem vår nya valp! Fem dagar efter valpen har anlänt är vi bortbjudna på lunch. Det krävs bil och en...
2
Svar
21
· Visningar
3 544
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Tycker fö att flexikoppel är djävulens påfund och ska de ens existera så bör det införas körkort på dem... Fullkomligt avskyr...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 775
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Börjar fundera på om hunden har ont någonstans då jag tycker att hon tappat mycket av sin fart och små andra detaljer/rörelsemönster som...
Svar
5
· Visningar
1 096
Hundhälsa Hämtade min hund på hunddagis efter jobbet idag, och allt var som vanligt. Men när vi kom till stallet 10 min senare reagerade jag på...
Svar
7
· Visningar
2 012
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Jag undrar vad ni har för åsikter i frågan. Vår 10 v labbe sover ofta i hallen, han har en egen plats men väljer att sova där. När...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
11 475
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Är det någon här som använder elektrisk kloslip till sin hund och kan dela med sig av för- och nackdelar? Jag har en äldre hund som...
2
Svar
23
· Visningar
13 205
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle behöva hjälp med att lugnt min ångest! Jag och sambon åker iväg en vecka till Spanien idag och vår valp på 4.5...
Svar
11
· Visningar
1 485
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har en mindre hund på 1½ år som det har varit jobbigt med från start i princip. Osäker på hundar och människor (utfall och skäller)...
2
Svar
25
· Visningar
3 258
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag har i dagsläget två hundar, en storpudelstik och en labradorblandningstik. Hundarna jag har nu får ut väldigt mycket av att vara två...
2
Svar
38
· Visningar
4 658
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa I förra veckan drabbades min ena sheltie av shetliehäl. Efter veterinärbesöket bokades operation in först om tre veckor. Efter lite...
Svar
18
· Visningar
3 895
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Hejsan! Jag är ny här och jag är så vilse just nu.. Varken jag eller min sambo vet vad som händer med en av våra underbara tikar.. Hon...
Svar
11
· Visningar
5 691
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Vi bor i Östergötland (närmare bestämt vikbolandet, öster om Norrköping) om sommarna men har aldrig haft hund förrän nu de senaste par...
Svar
8
· Visningar
774
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Hej! Jag sitter med planer på att utbilda mig till hundfysioterapeut/sjukgymnast/canineopat och tänkte kolla om det finns någon med...
Svar
7
· Visningar
1 519
Senast: Preussen
·
Övr. Hund Vi har köpt ett hundelement till Franks hundkoja så den lilla fryslorten ska ha det varmare under vinterhalvåret. Det jag funderar på nu...
Svar
9
· Visningar
3 798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp