Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min vovve har gjort illa hornhinnan så vi fick skrapa bort det skadade lagret , sen ha ögat ihopsytt i 2 veckor . För 2 dagar sen tog vi...
Svar
1
· Visningar
574
Senast: Fibusen
·
Hundträning Någon som prövat det? Blev ni nöjda? Då jag jobbar ganska oregelbundet så skulle de för mig passa att kunna styra lite själv när jag...
Svar
10
· Visningar
969
Senast: glee
·
Hundhälsa Jag har de senaste dagarna upplevt konstigheter med min hund. I onsdags tog jag henne till akuten då hon spydde kvällen innan, hade...
Svar
1
· Visningar
909
Hundhälsa Hej! Efter varje löpning blir min tik deppad och slö. Hon äter och mår bra fysiskt men det är mycket hormoner som gör att hon blir... 2
Svar
21
· Visningar
35 196
Övr. Hund Vi tog över en jättesnäll och go phalenehanne 5 år för 3 månader sen. Allt var frid o fröjd första månaden sen började han visa...
Svar
13
· Visningar
1 765
Hundhälsa Vår ena hund påbörjade allergiutredning för ett tag sedan. Vi gav henne RC Anallergenic under eliminationsdieten, och har så fortsatt...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: hier
·
Hundavel & Ras @Åsa A visst är det väl Beuceron du har? Upplever du att det finns många skarpa i rasen? En kompis kollar hundraser, hen vill ha en...
Svar
11
· Visningar
1 393
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att skaffa en Dalmatiner, inte nu men i framtiden. Har läst vad som går att läsa på SKK och rasens sida, men... 2
Svar
22
· Visningar
4 694
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Vi har lite framtids planer eller projekt på gården 🐶 1.Vi har ett gammalt häst stall m. 7st boxar, ganska stor sadelkammare, 1st...
Svar
1
· Visningar
1 878
Senast: Monifa
·
Övr. Hund På tal om en annan tråd är jag lite fundersam över hur bruksraser är att leva med. Jag har själv varit inne länge på att det kan bli en... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 763
Senast: Wingates
·
F
Hundavel & Ras Jag vill ta mig tusan veta allt om de corvar som finns här på forumet, både pembroke och cardigan! Sätt in en liten presentation vetja... 18 19 20
Svar
383
· Visningar
55 575
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Efter en massa utredningar och grejer har vi landat i att allt berodde på magsår som med stor sannolikhet uppstått av stressen i första... 2
Svar
34
· Visningar
3 807
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Finns det nån här som skulle ha lust att hjälpa mig tolka poäng från en hunds korningsresulat? :) Jag är alltså helt obekant med detta...
Svar
9
· Visningar
2 022
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Jag sitter på tåget hem med dålig mottagning, så i väntan på att kunna ringa veterinären så tänkte jag ventilera lite funderingar här... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
34 983
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Vår lagotto har fått någon form av utslag på ryggen, skulle mest översätta det till "regnskållor" på häst. I förrgår var där bara ett...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Nevermind
·
Hundhälsa Hej! Min Malinois hane på 2.5år var ute ihop med två av dom andra hundarna varav ena är en schäfer på 36kg och han själv väger väll en...
Svar
10
· Visningar
2 697
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Efter 10 år utan hund köper pappa äntligen en ny familjemedlem. Flatcoated retriever valp kom hem igår kväll :love: Själv har jag som...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Idag har varit en hektisk dag för mig och mina hundar har bara varit ute på korta rastningsrundor, jag sitter just nu och äter middag... 2
Svar
25
· Visningar
2 445
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Upptäckte 10/1 en gråaktig fläck i ögat, ringde veterinär och fick tid direkt. Hornhinneskada och inflammation/infektion i ögat, alltså... 2 3
Svar
48
· Visningar
9 708
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hej! Hunddamen härhemma har blivit gammal på kort tid. Vi bor på 3dje våning utan hiss och det är väldigt jobbigt för henne att gå både...
Svar
15
· Visningar
1 573
Senast: Sandra123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V