Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ja, då var det dags för ytterligare en medicinsk fråga ang min gamla hund..... 💔 Han blir alltså 13 år i höst, Beauceron, kastrerad som...
Svar
6
· Visningar
2 999
Hundavel & Ras Aningen märkligt inlägg kanske, men jag hjälper en anhörig att hitta rätt ras till kommande hund (mest för att kunna hjälpa till att...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 228
Senast: mackan
·
Övr. Hund Jag fick en bild av en kompis. Nu har vi inte fastingar har dar jag bor. Annu. Men jag reser ju runt mycket sa jag traffar ju pa...
Svar
10
· Visningar
1 076
Övr. Hund Någon som använder GPS på sin hund? Menar alltså inte sådan där pejl som jag jägare använder utan de här som ser ut som en puck typ och...
Svar
10
· Visningar
1 405
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Hunden är 8 år gammal, snea framben, blåsljud, hör dåligt, ser sämre och problem med bajseriet. Allt är uppkollat vid olika tillfällen...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Pga jag var godtrogen och förutsätter att man driver verksamheter enligt det lagar och regler som finns? Jag vet inte om jag skulle...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 692
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Var idag hos veterinären med min 9 månaders valp av rasen american Bully XL Han har haltat ca en vecka så det blev röntgen där. Det...
Svar
8
· Visningar
1 948
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej, vi ska bli med hus snart och då vi kommer att bo längs en gammal E4a, så vill vi hägna in vår tomt, ca 3000 kvm, skogstomt. I...
Svar
16
· Visningar
2 304
Senast: Riru
·
Hundträning Jag klarar mentalt inte av att hantera dessa mängder fästingar som kryper på mina hundar just nu, efter varenda skogspromenad. Igår...
2
Svar
27
· Visningar
2 479
Senast: clusia
·
Övr. Hund Någon som varit i butiken och handlat? Vi funderar på en tripp i helgen och jag är sugen på att åka dit. Men vill att det ska finnas...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har alltid tyckt att rasen Basenji är så söta som valpar och så vackra som äldre. Jag misstänker att rasen inte alls passar in...
Svar
8
· Visningar
2 238
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Nu har det hänt flera gånger. Jag och min hund promenerar i ett villaområde. Någonstans i detta villaområde bor denna katt (tror jag)...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 835
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet - vad kostar en valp från rasen ni har? Med föräldrar och mor/farföräldrar som har stamtavla, röntgade av höft och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
22 150
Senast: craxgard
·
Hundhälsa Vår hund får aldrig den där riktigt bra konsistensen på sitt bajs, det är oftast lite för mjukt. Detta gör att nu börjar det bli lite...
Svar
11
· Visningar
5 277
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa För ett tag sedan tog jag över en lite äldre pitbull tik från en ägare som inte kunde/ville ha henne kvar. Informationen jag fick med...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: SusanF
·
Övr. Hund Har en äldre hund som aldrig haft kontakt med spädbarn, haft kontakt med barn i 7-årsåldern några få gånger, men blivit negativt bemött...
Svar
14
· Visningar
2 825
Senast: Tilly_85
·
S
Hundhälsa Undrar om någon har varit med om liknande. Wilton är ju lugnet själv. Har aldrig reagerat på något ljud osv. Nyårssmällare funkar bra...
Svar
17
· Visningar
7 994
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Det har ar en artikel jag sag i dag. Tyvarr ar den pa Engelska, men om det ar nagot speciellt nagon undrar sa kan jag oversatta...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
15 460
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag tycker de ser skithäftiga ut, men vet absolut inget om hur de är utifrån personliga erfarenheter. Har googlat, men de låter väl mer...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Hundträning Jag tycker om den här sortens trådar så varför inte ha en för brukset också :) Delade inte upp det i alla grenar, tycker det är kul att...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
159 198
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp