Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har en hund som jag aldrig klickat med. Hund har varit mitt största intresse i ca 10 år, men nu är det inte roligt längre. Det är...
Svar
18
· Visningar
4 365
Senast: blizz
·
Hundhälsa Tanken väcktes igår när jag övervägde att ta med vatten till mig själv men avstod. Jag tränar för att springa en halvmara och har nästan...
2
Svar
21
· Visningar
1 627
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hundhälsa Vad finns det att välja på om man inte vill ha foder fryst i korvar? Jag hatar korvarna, jag hatar all den där plasten, jag hatar...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 711
Övr. Hund Hur engagerad är du i din BK med ideellt arbete? Man läser/hör att det är svårt att få folk till styrelsen/tävlingar/sektorer mm. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 394
Senast: Is
·
Hundhälsa hej! åkte in till veterinären akut igårkväll då min hund druckit onormalt mycket vatten och ätit dåligt den senaste veckan. visat sig...
Svar
3
· Visningar
539
Senast: n0side
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om någon har något fantastiskt tips på hur man kan lära hunden att lägga tassarna (eller en tass!) på nosen :D. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 758
Senast: Bonica
·
Hundhälsa Ingen rolig läsning, så de som är känsliga kanske inte ska läsa nedanför...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 439
Hundhälsa Kan noskvalster orsaka förvirring? Min hund har förändrats på sista tiden. Hon har fått separerationsångest, skäller mycket mer, går in...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Jag håller på och spånar på ras på nästa hund. Det är tid kvar och jag är ute i gott om tid. Har kontaktat två uppfödare hittills (en av...
2
Svar
37
· Visningar
3 271
Senast: Lingon
·
Hundhälsa Ozzy kissade blod i tisdags när vi var ute (tack och lov för snö så det syns!). Veterinären bad oss ta urinprov onsdag morgon och komma...
Svar
7
· Visningar
724
Senast: Madick
·
Hundavel & Ras Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
32
· Visningar
2 569
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Hej, Vill gärna höra era tips angående en situation. En hund på kursen jag går är en levnadsglad 1årig labbe som tyvärr hoppar och...
Svar
6
· Visningar
1 205
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa hej. jag är jätte kluven angående min älskade hund. han är snart 10 år gammal, en stor hovawarthane som på senare tid blivit annorlunda...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: Zanza
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 011
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Är på jakt efter en ny hundbur. Det enda jag tidigare hittat som går in är en stålbur men skulle verkligen vilja ha en säkrare modell...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Kvinnan det handlar om är 71 år gammal och är sedan många år tillbaks uppfödare av schäfer. Hennes äldsta schäfer börjar sjunga på...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 492
Senast: Tilma
·
Hundhälsa Normalt sett så låter vi ett större djursjukhus utföra större operativa ingrepp på våra djur. Nu var vi på en hälokontroll på med vår...
2
Svar
29
· Visningar
2 790
Senast: Tilma
·
Övr. Hund Det är visserligen bara februari, men jag längtar efter sommaren. Jag har dock ett litet problem. Vad ska jag ha på mig när jag går med...
2
Svar
20
· Visningar
2 480
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Måste få prata ur mig lite grann.. min sambo har lyckats övertala mig till en valp efter några månaders tjat, jag är hemma å...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 170
Senast: AnnaSGM
·
D
Övr. Hund Imorse var jag med om nåt mindre behagligt som jag har svårt att smälta som jag känner att jag behöver lufta här samt funderar jag på...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: AnnaSGM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp