Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
1 804
Senast: Lime
·
Hundavel & Ras Slog på TV:n och det är SM-veckan som idag handlade om linkörning med draghund; längdskidor med hund. Jag blev lite nyfiken och har lite...
Svar
10
· Visningar
1 444
T
Hundavel & Ras Jag och sambon funderar på att skaffa en liten fransk bulldog och jag vill veta allt om just fransk bulldog! Jag undrar hur stora blir...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
32 201
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min äldsta är 16 år och kom på mig nu att det är 4 år sedan hon vaccinerades senast 😲
Svar
17
· Visningar
3 857
Senast: Tilma
·
Övr. Hund Om drygt två veckor hämtar jag hem min lilla tik :love: Hon är 11 månader och har varit kvar hos uppfödaren sen hon var valp, och har...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Har en 2-årig tik (fralla) som just fått diagnosen lindrigt diskbråck i ländryggen. Nu står hon på smärtstillande och striktvila i 2 v...
Svar
18
· Visningar
2 217
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ni som har hjälp med hundvakt eller rastare på dagarna för era hundar, vad betalar ni för det? Betalar ni mer för fler hundar?
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras "Denna medvetna avel är som ett slags snabbspolning av evolutionen. Den gör att hundar är utmärkta studieobjekt när forskare letar efter...
Svar
0
· Visningar
582
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 300
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Känner mig just nu väldigt ledsen och rådvill. Fick just rapport från min mamma att min jaktlabrador och hennes dansk-svensk varit i...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 304
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vi är så sugna på en liten hund! Vi har två stora hundar båda väldigt snälla. En kastrerad hane på 6 år och en tik på 1 år och 7...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 970
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund Vad för typ av stängsel/staket har ni och varför? Skulle ni välja samma lösning idag? Vi har 6000 kvm tomt, och allt ska inte hängnas...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 153
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Lite feber hindrar ju en inte att motionera en hund, men hur löser ni det med hund när ni blir riktigt sjuka? Tex magsjuka eller väldigt...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 552
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Jag har nyss läst en sammanställning av en undersökning som en shetland sheepdog-uppfödare gjort angående skadan slipped tendon i rasen...
Svar
5
· Visningar
1 322
Övr. Hund Hej! I mitten av februari får jag äntligen hem min efterlängtade staffetik :). Jag har egentligen inga problem med att ha en hund...
Svar
5
· Visningar
836
Övr. Hund Hej! Älskar min cocker, han är smart och rolig och så duktig på nosework MEN efter en härlig dag i skogen eller på landet så luktar han...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Anders_K
·
Övr. Hund Ibland är världen helt magiskt vacker!
Svar
2
· Visningar
737
Senast: MiaMia
·
R
Övr. Hund En liten spinnoff på tenyearchallange. Nu är ju 10 år lite mycket för en hund så jag tänkte valp vs vuxen får duga. Här är Skägget...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 739
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Idag såg jag att Effie efter skogstur blödde v.b Såg inget då och hon var inte halt reagerade inte när vi rörde tassen. Verkar...
Svar
5
· Visningar
1 120
Hundhälsa Hej alla, tänkte höra om någon har bra tips. Snälla läs hela inlägget innan ni svarar. Jag har en boxer-bulldogmix Jagger som sedan vi...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp