Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Visserligen gulligt men det krävs väl mer än så för att tävla i Freestyle eller heelwork to music?
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En vän planerar att skaffa hund, vilken är den bästa boken att börja med? Nu hade hen just lyssnat på Ceasar Milan som ljudbok och något...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Bonica
·
Övr. Hund Vad har ni till era hundar? Jag har haft ett par stora dynor från en kasserad soffa som fungerat bra men de har gjort sitt nu så jag ska...
Svar
18
· Visningar
1 375
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Vi letar efter bra belöningsgodis till Malte. Både något litet att ha i fickan på promenader m.m. men även mer ”långvarigt” godis så att...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund ...har ju börjat gå på SVT nu. Vill mest slå huvudet i bordet när jag ser deltagarna. Det första de flesta gör för att förklara hundens...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
19 240
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Hej! Vi har en valp på 9 veckor som är lös i magen. I två nätter har hon vaknat och gnytt 1 gång i timman och gått ut och bajsat ljus...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Gnist
·
Hundträning Någon som har tips på träning man kan göra m hund om man inte är så mobil själv (övriga familjen tar hand om långa promenader), själv...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Det sa min man igår efter att vi gått förbi en man med en unghund som verkade nära att explodera av uppdämd energi. Det var halt, hunden...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 203
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Breeze har ju varit lite av en olycksfågel i vinter och vi håller på att behandla en muskel i vänster bak med bland annat laser...
2
Svar
21
· Visningar
3 043
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Om jag säger arbetande ras med mycket humor, vilken ras säger ni då? Ska användas för elitsatsning inom lydnad och agility. Vill ju...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 748
Senast: mackan
·
Hundhälsa Ger Pure natural färskfoder till vår hund. Är det någon som har källa på eventuella bakterier eller antibiotikaresistens? Såg ett test...
2
Svar
33
· Visningar
2 681
Hundhälsa ...på en hund som alltså hatar att ha det på sig. Finns det "utbrottssäkra" tikskydd? Min valp på 7 mån är ingen valp längre, hon...
Svar
11
· Visningar
5 982
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har en hel del, ca 30 hundhalsband med namn på som jag har sytt till mina hundar som jag skulle vilja skänka bort till bättre...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Hundavel & Ras Allt fler Bukefalister verkar gå i avelstankar så här kan alla som tänker para hålla till istället för att spama de övriga trådarna med...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
179 041
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Vi kommer behöva ta ett snack med hundägande granne. Våra hus ligger nära. Ca 30-40 m från varandra med en smal grusväg på ca 4 m mellan...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 732
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag har haft eng cocker. Tränade allt möjligt däribland agility! Han dog tyvärr för två år sedan. Min fråga är....jag är 60 år. Vill...
Svar
13
· Visningar
1 233
Senast: Harry60
·
Hundträning Jag fick ju ganska rappt inse att mitt agilityflås försvunnit under vintern när vi tävlade i helgen, och det var inte toppen till att...
Svar
18
· Visningar
1 349
Senast: Angel
·
Övr. Hund Jag har kikat lite efter bur till min nya bil. Största hunden ligger på 38 kg och 63 cm i manken, den mindre är fortfarande valp men...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej alla, ny här på hundforumet på buke. Jag har ett problem. Min sambo köpte för lite mer än ett år sedan en vorstehvalp, en hane...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 251
Övr. Hund Vi har en hund som jag aldrig klickat med. Hund har varit mitt största intresse i ca 10 år, men nu är det inte roligt längre. Det är...
Svar
18
· Visningar
4 353
Senast: blizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp