Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag blir gråhårig på min heelervalp på 19 veckor. Hon vet sitt namn men kommer bara på inkallning om hon inte hittar något roligare att... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 709
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Har en fundering ang. markeringar jag gått och tänkt på länge men inte haft någon att diskutera med så försöker här! Jag vill ha...
Svar
0
· Visningar
535
Hundhälsa Hej! Min fralla på 1,5 år har en operationstid i jan för patellaluxation. Han är extremt rädd för veterinärer och har separationsångest...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: mackan
·
Övr. Hund Så, nästa helg är det dags för hundmässan i Älvsjö igen! Vilka bukefalister kommer dit? Ska ni tävla något, sitta i monter eller "bara"... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 650
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Vilken bok skulle du rekommendera? :) Alla typer av böcker går hem!
Svar
6
· Visningar
905
Övr. Hund Förlåt för luddig rubrik! Jag sökte runt lite på skks köpa hund sajt och såg en kennel som delar namn med ett (visserligen utländskt)...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Millicent
·
Hundhälsa Ruben har alltid haft problem med sina tänder. De har suttit kors och tvärs i munnen, rejält underbett och tandsten på det trots...
Svar
11
· Visningar
2 008
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har sökt på aktivering i forumet men får mest bara upp trådar med ”bruksaktivering”. Och det passar verkligen inte mig och min lilltös...
Svar
16
· Visningar
1 437
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej! Just nu ligger vår lilla tjej på 8 månader inne på djursjukhuset efter att ha haft ont i ryggen. De misstänker att hon har...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: Billiemoon
·
Hundavel & Ras Jag har börjat kika på vad jag ska ha för nästa hund och kommer byta ras totalt, har en vallhund i nuläget och nästa gång vill jag ha en...
Svar
9
· Visningar
2 803
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej! Jag har märkt på min hund att hon tycker det är otroligt roligt att "leta efter husse eller matte i skogen" och har försökt googla...
Svar
18
· Visningar
1 854
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Jag och min sambo funderar på att åka till Gran Canaria i november. Vi har två Chihuahua killar som vi har svårt att hitta hundvakt till... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
15 573
Senast: super
·
Hundhälsa Önskar ta del av era bästa tips på body till hanhund efter bukoperation. Även kluriga saker att förströ en smart hjärna med när stillhet... 2
Svar
21
· Visningar
2 072
Övr. Hund Har nån gjort det? Jag och en kompis funderar på att åka till Lofoten i sommar och resa runt med bil och gå dagsturer på lämpliga...
Svar
8
· Visningar
4 129
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej alla hundvänner! Det är så att jag väntar och planerar för att få hem en till flockmedlem inom det närmsta halvåret. Rasval är...
Svar
10
· Visningar
1 570
Senast: canine
·
Hundhälsa Dafne har tappat rösten! Jag har märkt de två senaste dagarna när hon skäller och pratar att rösten har varit dovare och nu på morgonen...
Svar
5
· Visningar
4 639
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Försöker hjälpa en vän att omplacera en hund. Har ni några tips på hur man gör? 2
Svar
22
· Visningar
3 125
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Jag blev så himla ledsen på kvällspromenaden idag. Eller tja, kanske inte så mycket ledsen som besviken. Det var så förbaskat kallt ute... 2
Svar
22
· Visningar
3 138
Senast: Sel
·
Hundhälsa Ska försöka göra en lång historia kort. Från det att vi hämtade vår 8 veckors valp så har hon haft ständiga problem med kisseriet. Hon...
Svar
7
· Visningar
3 037
Senast: Maniac123
·
O
Hundhälsa Börjar med att skriva att hunden ska till veterinär vid lunch idag för detta. Vår kastrerade hanhund på dryga 2,5 år har helt...
Svar
7
· Visningar
1 539
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..