Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vilken härlig, härlig liten hund!!!
Svar
7
· Visningar
1 021
Hundhälsa Ramlade över en liten pryl som fästs på hundens halsband, den ska sända ut ultraljudssignaler och skrämma bort fästingar. Är det någon...
Svar
0
· Visningar
431
Övr. Hund Hej! Min lilla valp på 10 veckor kan inte gå i sele eller halsband. När vi är ute och ska gå runt huset så att hon gör sitt så går hon...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 590
Senast: Raderad medlem 94602
·
T
Övr. Hund Hittade en hund som hade som diagnos på ögonen: corneadystrofi Vad 17 år det?
2
Svar
24
· Visningar
7 249
Övr. Hund Har en fundering efter en skogspromenad. Hittade spår av jägare som gått och stått över min mark. Jag har en ganska smal remsa som...
2
Svar
38
· Visningar
3 837
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min dvärgpudeltik som är 9 år går med så brett mellan frambenen! Är det någon mer som sett det på sina hundar eller är det veterinären...
Svar
14
· Visningar
3 951
Senast: Pudlan
·
Hundavel & Ras Vill ni hjälpa mig med lite för och emot i mitt val av nästa hund? Det är inte aktuellt precis just nu. Jag har nu beauceron, en ras som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 893
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur löser ni som har många hundar det här med koppeltrassel? Jag vet att det finns par- och trippelkoppel men när det blir fler kan jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 754
Senast: lady_vip
·
F
Övr. Hund Min nu 1,5 år gamla corgi-hane Gibbs har ett beteende som driver mig till vansinne. Mentalt är han något nervklen och vek, vilket jag...
Svar
7
· Visningar
1 885
Senast: Takire
·
Övr. Hund Min hane har börjat bli vuxen eller så har han bara landat (omplacering). Tidigare har han oftast hållit sig i närhet även om han inte...
2
Svar
27
· Visningar
2 110
Senast: lady_vip
·
Hundträning Hej! Jag behöver tips och råd. I min familj har vi alltid haft hundar och för tillfället har jag två stycken. Jag har en blandras valp...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 171
Senast: Dino2018
·
Hundavel & Ras Vilken hundras alt. rasgrupp skulle du inte kunna tänka dig skaffa, även om det vore den enda rasen/gruppen på jorden. Motivera gärna...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 718
Senast: arna
·
Hundhälsa Hej! Jag har alltid gett mina vovvar föda ur det dyrare spannmålsfria sortimentet, både gällande torrfoder och färskfoder. Idag råkade...
Svar
14
· Visningar
2 555
Senast: farin
·
Övr. Hund Hej! Jag kommer snart få hem en liten miniaussie-kille och söker lite tips och trix inför den första tiden! Jag hoppas någon kan komma...
2
Svar
21
· Visningar
3 642
Hundhälsa Vår lhasa apso matvägrar i perioder och då vägrar hon verkligen. Såvida man inte lägger i tex korv, då äter hon korven men inget annat...
Svar
14
· Visningar
2 710
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Känner att jag behöver få ur mig lite... Kom nys hem från affären, när jag kommer upp på parkeringen så ser jag hur en man från...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: Sagohöst
·
Övr. Hund Visserligen gulligt men det krävs väl mer än så för att tävla i Freestyle eller heelwork to music?
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En vän planerar att skaffa hund, vilken är den bästa boken att börja med? Nu hade hen just lyssnat på Ceasar Milan som ljudbok och något...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Bonica
·
Övr. Hund Vad har ni till era hundar? Jag har haft ett par stora dynor från en kasserad soffa som fungerat bra men de har gjort sitt nu så jag ska...
Svar
18
· Visningar
1 375
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Vi letar efter bra belöningsgodis till Malte. Både något litet att ha i fickan på promenader m.m. men även mer ”långvarigt” godis så att...
2
Svar
21
· Visningar
1 983
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp