Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund hej jag har en bc-blandning som är snart 3 år o funderar på att skaffa en hund till som sällskap åt henne. Jag är inne på att skaffa...
Svar
6
· Visningar
1 635
Senast: Tippan
·
R
Övr. Hund Vad betyder HD? :confused: Tackar för svar :bow:
Svar
4
· Visningar
907
Senast: ranger6
·
D
Övr. Hund Då vi blev tvungna att ta bort en av våra hundar för lite mer än en månad sedan, blev jag verkligen konfundersam då vi måste fortsätta...
Svar
4
· Visningar
1 473
Senast: Dextrosol
·
Övr. Hund hejsvejs. jag sällar mig härmed till skaran som avskyr flexikoppel. men kanske inte av samma anledning som de flesta. igår när vi var...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 744
Senast: Isis
·
Övr. Hund Nån som har koll på hur mkt denna ras fäller, när det inte är pälsbytartid? Lite nyfiken på det...
Svar
2
· Visningar
1 366
Senast: malumbub
·
D
Övr. Hund Efter 13 år med hundar i lägenhet, och då en av dom dessutom blev sjuk i diabetes (en liten dvärghund) och kissade inne bl a på en...
Svar
3
· Visningar
7 174
Senast: Ishtar
·
I
Övr. Hund kollade ni på insider igår?det handlade om en hora och hennes barn,men lyssna ni på responsen telefoner dom skickade på slutet om...
2
Svar
22
· Visningar
2 219
Senast: FiaOchSaffe
·
T
Övr. Hund Hej! Vi funderar på att köpa hund och vi söker en hund som är klok, pigg och glad (men som ändå kan vara lugn), som ej fäller så mycket...
2
Svar
24
· Visningar
3 810
Senast: Javan
·
B
Övr. Hund 1. Om jag tycker om det så är det mitt 2. Om jag har det i munnen så är det mitt 3. Om jag kan ta det ifrån dig så är det mitt 4. Om...
Svar
8
· Visningar
4 741
Senast: wildrose
·
Övr. Hund Jag har en phaléne valp på snart 6 månader. Hon är rädd för precis allt, och väldigt väldigt blyg. Hon blir helt överlycklig så fort...
2
Svar
24
· Visningar
4 307
Senast: Blobas
·
Övr. Hund ...skillnaden på amerikansk och engelsk?
Svar
5
· Visningar
1 412
Senast: Indiana_Jones
·
B
Övr. Hund Eftersom att jag är ny här och inte känner er så undrar jag vad ni har för hundar/raser? Kul att veta :) Själv har jag två...
2
Svar
25
· Visningar
1 896
Senast: Isis
·
E
Övr. Hund Ha tidigare skrivit ang min kompis afgahn hane som inte kan vara ensam utan skäller och skriker värre än det vore slakt på gång...
Svar
5
· Visningar
1 773
Senast: Emmizen85
·
B
Övr. Hund Finns någon av er på andra hundforum oxå? (Då kanske man redan "känner" varandra)
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: Dentaku
·
E
Övr. Hund Hej på er. Jag har gjort lite efterforskningar angående Bullterriern då det är en hund jag och sambon funderar på. Det största...
Svar
8
· Visningar
1 401
Senast: ecssory
·
Övr. Hund någon som vet lite roliga trix man kan lära sin hund (inget med munnen) och hur gör man? vill ha massor av idéer! :)
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: Milosari
·
J
Övr. Hund Hejsan. Jo, ämnet är lite sent, jag vet. Hehe.. :o Vad tyckte ni om det avsnittet? Undrar nämligen bara om någon spelade in det...
Svar
1
· Visningar
1 204
Senast: Raven
·
Övr. Hund Skulle vilja ha tips på hur man får inkallningen att funka alltid. Min hund är 10 år gammal, han vet vad inkallningen innebär men han är...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Sablar22
·
S
Övr. Hund Våran blandraspojk har alltid dragit som en idiot i koppel och detta vet vi ju alla kan vara ruksigt jobbigt. Inne är han coollugn men...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 056
Senast: Jadzia
·
C
Övr. Hund La in en tråd här för ett tag sedan om att jag funderade på att skaffa hund och hade hittat en korsning. Ville bara skriva och berätta...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: claraswe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp