Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Hej hoppas att nån kan hjälpa mig och tala om vad det är för ras på hunden i Farmen? Är på väg att köpa hund och tycker att en sån...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: toll
·
V
Övr. Hund När sak man kastrera hundra på ett ungefär? vet vetrinären bäst eller? han är boxer/lapphund blandis och beräknas väga ungefär 25 kg har...
2
Svar
28
· Visningar
2 433
Senast: puckovovve
·
B
Övr. Hund Jag har precis hittat hit :) Jag har två underbara bullmastiffer. Hoppas vi ska trivas här :D
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund Är lite nyfiken på hur mkt era hundar aktiveras, hur ofta de får foder, vad ni har för raser osv????? Kan väl börja med våra... Vi har...
2
Svar
27
· Visningar
2 522
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min hund(Welsh Corgi, 2,5 år) vill inte gå ut, hon gillar det inte alls. Förrut när vi hade en annan hund för 1,5 år sedan så gick det...
Svar
10
· Visningar
1 268
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Det här kan man prata länge om :D Jodå sagt och gjort nu har mixern dammats av minsann. Jag har mixat morötter och fryst in i lagoma...
Svar
15
· Visningar
2 316
Senast: Cheswick
·
P
Övr. Hund Hittade en kul hundsida med en massa hundprylar idag. www.bamsesebollar.se Fast rätt dyrt :(
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Hund Har kommit hem från veterinären med Doris. Vanlig vaccinering så jag vågade mig följa med. Annars får husse åka för jag är så fjantig...
Svar
18
· Visningar
1 721
Senast: mian1
·
T
Övr. Hund Finns det någon som har hund från kickwas här? Själv har jag både schäfer och cocker därifrån och har haft korth. vorsthe. :banana:
Svar
11
· Visningar
2 853
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Hund surrar det i huvudet dagligen nuförtiden. Jag ska ju bli "mormor" om 21 dagar. Min lilla schäfertjej är ju lite smårund nu och hon har...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Icebabe_1
·
B
Övr. Hund Någon som har en sån eller vet något om dom? Hur är dom i temp? Att jaga med? Vill veta allt...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Vilket kopel är bäst? Vanligt runt halsen, grimma, "sele" mf :confused:
Svar
12
· Visningar
1 241
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nån som har en sån härinne på bukefalos?? Hur är dom?? Fryser dom mycket lätt, så man måste ha täcke på dom?? Är dom väldigt mesiga...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund varför strypkoppel istället för ett brett läderhalsband (på träning)? är det ngn skillnad på styphalsband av platt läder, runt läder...
Svar
10
· Visningar
1 751
Senast: Ginger
·
F
Övr. Hund Var i dag hos vetrinären med Fido, han skulle göra en seniorkontroll. Han var frisk, men vetrinären upptäckte att han hade brock vid...
Svar
2
· Visningar
2 150
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund Halloj! Hur mycket ungefär lägger ni ner på hundens matkonto? Vilken sorts mat är bäst, (som ni tycker) Skall köpa hund (golden) och...
Svar
12
· Visningar
2 751
Senast: Sony
·
B
Övr. Hund Kan man göra det i "förebyggande" syfte, fastän man inte har något avelsdjur för tillfället, men helt säkert kommer att skaffa i...
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Övr. Hund Jag har skaffat hund igen,en jätte go liten kille men våran ena katt som är hundvan sedan tidigare har fått spel.Han är livrädd för...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Milosari
·
N
Övr. Hund Ännu ett \"pussande\" barn! :crazy: läs Vi har ju pratat om detta tidigare, lägger bara in den så ni kan läsa... :smirk:
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 462
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min västgötaspets som är en synnerligen robust och frisk kille ägnade förrgår natt åt att kräkas snyggt och prydligt över hela den enda...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Icebabe_1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp