Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Min hund är snart 1 år, men jag har haft det är problemet till och från en tid. Han hoppar och biter ibland när vi är ute på promenad... 2
Svar
23
· Visningar
25 177
Övr. Hund Mitt hjärta har gått sönder och jag ORKAR inte mer. När är det okej att ge upp och låta hunden somna in? Det har varit otaliga... 2
Svar
22
· Visningar
3 654
Senast: Fille
·
B
Övr. Hund Jag har lite dålig fantasi men antar att det finns mängder med roliga saker man lätt och billigt kan ordna så att vovven får något att... 2
Svar
29
· Visningar
22 419
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Bettys päls är silkestunn, hon blev snittad och kastrerades i samma veva och vet inte riktigt vad som är orsaken till att pälsen är så...
Svar
8
· Visningar
2 887
Övr. Hund Letat som en tok efter dubbelbur mindre modell. Har 2 st dvärgpinschrar som inte tar så stor plats. Tips?
Svar
1
· Visningar
584
Senast: snorp
·
Hundhälsa Hej, har vid 2 tillfällen, när min hund legat bredvid mig i soffan o sovit upptäckt ett myr/ spindel liknande kryp. Otroligt snabb... 2
Svar
32
· Visningar
2 820
Senast: marti130
·
Hundhälsa En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Om någon har missat den stora nyheten om... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
12 765
·
Övr. Hund Varför är det så svårt att hitta? :meh: Vad finns det för märken/modeller som har det?
Svar
10
· Visningar
1 212
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Är det någon här inne som valt att inte ha försäkring? Jag hade räknat ut att jag betalar över 12 000/år i försäkring för mina hundar... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 907
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Min hund är över 15 år. Inom kort kommer vi låta henne somna in. Senast veckan har hon fått nån slags kramp 3 gånger. Samma sak varje...
Svar
6
· Visningar
852
Hundträning Jag ska få hem en valp efter årsskiftet och funderar och planerar redan nu. Jag har en vuxen hund som både är genomsnäll men också har...
Svar
3
· Visningar
1 338
Övr. Hund När det kommer till valpfoder. Valpen tål båda smakerna men funderar på vad är mest hälsosamt för en hund? Är det kyckling eller är de...
Svar
7
· Visningar
1 584
·
Övr. Hund Vi har nyligen fått hem en valp och sedan innan har vi en äldre hund som är lite väl snäll när de gäller andra hundar. Valpen är vaktig...
Svar
1
· Visningar
785
Övr. Hund Kollat på olika modeller men svårt att veta vilken som verkligen är lämplig. Vi har ett par inkörningar av häst under hösten och det...
Svar
18
· Visningar
2 430
Senast: Tilma
·
Övr. Hund Jag får snart hem min 8 veckors valp och har en situation som hade vart intressant att se hur övriga hade hanterat. Ska börja valpkurs...
Svar
16
· Visningar
1 606
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Har märkt av att fler och fler låter sina valpar träffa andra hundar innan 12 veckorssprutan. Är det inte lika restriktivt längre? Är... 2
Svar
27
· Visningar
3 336
R
Hundhälsa På plats: se till att hålla hundarna ifrån eventuella hundar! Spanien har problem med väldigt mycket stray dogs som kan bära på vad som... 2
Svar
27
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund En schäfervalp på 8 veckor växer ju i en rasande takt och är på jakt efter en sele som är hyffsat ställbar. Har kollat runt en hel del...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: Tilma
·
F
Övr. Hund På min klubb har vi cirka 15 aktiva instruktörer. Ändå erbjuder vi inte mer än kanske en vardagslydnad grund/fortsättning per år. Ingen...
Svar
18
· Visningar
1 597
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Mötte en så fin hund igår! Den hade ganska stort huvud och korta ben i förhållande till kroppen. Nosen var inte trubbig utan lite mer...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Monkie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka