Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund kan hundar bli blodgivare i sverige? såg på tv för ett tag sen om en hund som var blodgivare i USA. vad krävs i så fall av hunden...
Svar
7
· Visningar
1 875
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej igen. Jag var här för ett tag sedan och frågade om hur man kan veta om tiken är dräktig... och hon ÄR dräktig!!! :) Nu till dagens...
Svar
5
· Visningar
6 163
Senast: Houdinie
·
S
Övr. Hund Konstig jag skrev en tråd igår men den verkar vara borta.Så jag försöker igen. Min familj har en korsning mellan Afghan och Borzi. Och...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: skorpan
·
Övr. Hund Jag har nu en 3-årig schäfer hanne och har länge funderat på att skaffa mig en till. Det blir ju inte nån stor omställning jämnfört med...
Svar
9
· Visningar
1 356
Senast: knyttet
·
C
Övr. Hund hunden kommer att bo i en trea lägenhet inne i storstan. Den ska vara lättlärd och kunna vara med överallt. Och kunna vara lös. Inte...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 290
Senast: jontemyra
·
B
Övr. Hund Vi har en pyrenéer tik på 9 år som har haft två kullar(96 & 99) och som på äldre år har fått svårt för att hålla sig inne. :crazy: Nu är...
Svar
7
· Visningar
1 259
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund På en chat där man spelar olika personer i en fantasyvärld (jättekul för övrigt). Har jag en roll som äger en jättestor svart hanhund...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Raven
·
Övr. Hund :bump: Blir snart tokig pa vara tva jyckar. De gar ute i hundgarden dygnet om sommartid. Eftersom det var lite kallt igarkvall slappte...
2
Svar
22
· Visningar
2 616
Senast: LIA
·
M
Övr. Hund Hur mycket bör en Westie på ca 30 cm i mkh väga?
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Om jag vill ha en hund som är energisk och social. Den ska även vara byggt för att klara långa promenader, bad i sjön samt agility...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 952
Senast: Melli
·
Övr. Hund Nu när det snart blir kallt, fuktigt och dessutom sprids det salt på våra vägar, hur sköter man bäst hundens tassar och trampdynor då...
Svar
6
· Visningar
1 453
Senast: kpist
·
N
Övr. Hund Har en 2 årig tik som senaste tiden haft det tufft pga sjukdom i samband med valpning (en del av er kommer kanske ihåg) Nu till...
Svar
9
· Visningar
1 600
Senast: Nickan
·
Z
Övr. Hund Har på senaste suttit och läst om alla som fått ta bort/mist sina hundar och hoppats att det var något som låg långt, långt in i...
Svar
6
· Visningar
1 134
Övr. Hund såg en annons nu på vovve.net om en kull blandras valpar som planerades. Groenendael och cairn terrier.. :confused:. jag är i normala...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 664
Senast: Sheltien
·
Övr. Hund Jag är egentligen jätteglad, nu är det bestämt att jag och sambon ska skaffa hund senast i sommar/höst (beroende på när det finns...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: JennyF
·
M
Övr. Hund Min stackars tant har gått o fått något som kallas blodöra. En stor klump som påminner väldigt mycket om ett marsvins dykartub (:smirk:)...
Svar
8
· Visningar
1 621
Senast: Poxz
·
C
Övr. Hund I torsdags den 25 aug åkte jag och avlivade vår älskade kamrat. Fast jag inbillat mej att det skulle vara lättare den här gången när ens...
Svar
6
· Visningar
1 489
Senast: Francess
·
V
Övr. Hund kanske ni kolka människor kan komma med förslag.. har en valp på 13 veckor som är en riktig ögontjänare.. han vet att han inte får hoppa...
Svar
15
· Visningar
1 714
Senast: julia_v
·
R
Övr. Hund Nu känns det jobbigt! Har insett att min gamla hund faktiskt är gammal. Hon ska/skulle fylla 13 i november. (Men antagligen så finns...
Svar
6
· Visningar
5 271
Senast: Ryttarsmurfen
·
D
Övr. Hund Jag SÅÅÅ fruktansvärt ledsen för på lördag 13:15 skall mina lilla dvärgpinscher tas bort. Vi har nu försökt i 2 månader med insulin o...
Svar
2
· Visningar
1 107
Senast: KaZa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp