Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Våran hane som vi fick tillbaka för ett tag sen har nu kommit in i sin andra könsmognadsperiod.. Han revolterar så fort han får chansen...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund jaa.... Jag hade tänkt skaffa hund när jag flyttar hemifrån, som blir om kanske 2 år. Men jag vet vad jag ska ha :confused: Har hund...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Någon som har en sådan, i så fall härstamning, färg ålder tävlingsresultat mm :bump:
Svar
2
· Visningar
2 174
Senast: Meibla
·
T
Övr. Hund På mina gosiga jyckar. Det är Bamse, blandis och Mysan, westie. Mina ögonstenar. Har precis tagit en kull valpar, vänta bara tills ni...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Vi funderar på att skaffa hund i framtiden. Vi har ladrig haft hund, så jag söker en ras som är en bra nybörjarhund, snäll och lättlärd...
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: Fifi
·
Övr. Hund Varken han eller hon, utan den eller det ;) Lämnade Hobbe på djursjukhuset i morse, och hämtade honom kastrerad på eftermiddagen...
Svar
14
· Visningar
1 198
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Lite hjälp från någon kunnig, hunden har en \"bula?\" Tänkte slå en signal till veterinären, men kom på att jag kunde slänga in en tråd...
Svar
6
· Visningar
1 456
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund http://community.webshots.com/s/image1/1/86/8/95018608ctwwxO_ph.jpg ta bort http://
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Kaos
·
Övr. Hund Kan nån förklara vad det kan skilja (om det skiljer nåt alls :confused:) på dessa linjer hos en schäfer? HAr kikat på valp med heltyska...
Svar
3
· Visningar
1 465
Senast: Kalinka
·
S
Övr. Hund Jag såg en helt bedårande hudn idag och efter en stund kom jag ihåg att en vännina till in dagmamma hade en sådan hund som var helt...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min hund, schäfer hanne på snart 3 år, har väldigt svårt att hålla vikten vilket har gjort att jag har fått exprementera lite med olika...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: QuickStar
·
D
Övr. Hund Visst det är inte bra och jag behöver själv ännu inte oroa mig allt för mycket då jag fortfarande har skolbarn som kommer hem på...
Svar
6
· Visningar
1 420
Senast: julia_v
·
B
Övr. Hund Skulle hem från stallet och kom gåendes på vägen då jag ser en STOR svart hund komma springands mot oss eller snarare till min lilla...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Jag har två hundar som är 14 resp 16 år och de löper. Min fråga är alltså om inte hundar precis som människor kommer in i klimakteriet...
Svar
18
· Visningar
12 145
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund Vad tycker ni om dessa korsningar Schäfer/Huskey Schäfer/Collie
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: Qvip
·
Y
Övr. Hund jag och min sambo har börjat prata om att skaffa vove och han är väldigt sugen på en golden retriver. han blev inte mindre sugen när...
Svar
11
· Visningar
2 999
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund har hört nånstans att det ska finnas p-piller av den typ man ger till katter till hundar. stämmer det? det hade varit så bekvämt... :cool:
2
Svar
25
· Visningar
7 065
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Satt och funderade härom kvällen på detta med hundgårdsuppfödda valpar. Vi köpte en Hamilton när han var 4 månader.Född och uppväxt i...
Svar
7
· Visningar
2 358
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Tänkte ni kunde hjälpa mig ifall ni vart med om ngt liknande. Min welsh springer spaniel hoppade upp i sängen vilt flåsande i natt och...
Svar
2
· Visningar
4 646
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Någon som känner till vad det är för körtel som sitter på svansen? Den lär sitta (på en stor hund, GD) ca 15cm från svansroten och kan...
Svar
5
· Visningar
6 917
Senast: ChristinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp