Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vad är det för skillnad mellan raserna? Till sommaren ska jag köpa en ny valp. Vi har haft bordercollies i många år. Den senaste blev...
Svar
8
· Visningar
3 673
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Hej, Min lilla kille är en omplacering från Irland, troligtvis jack russell, ca 5 år gammal och väger 6kg. Jag har haft honom i ett år...
Svar
7
· Visningar
2 497
Senast: MissFideli
·
Hundavel & Ras Hej, Jag är ny här på forumet. Familjen går i eventuella hundtankar. Det är framförallt jag som har en del önskemål, som jag önskar att...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 974
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Vi ska utöka familjen men en ny medlem och vi är helt såld på labrador. Vi är jakt intresserade och har redan en utmärkt älghund men...
2
Svar
26
· Visningar
7 412
Senast: xfie
·
Övr. Hund Skithunden har lyckats köra in örat i hjulhuset på bilen och fått en klick olja (eller kanske rostskydd) på örat. På söndag är det debut...
Svar
8
· Visningar
2 451
Senast: Dobby
·
Hundavel & Ras Märklig fråga kanske, men jag börjar på allvar tro att jag har missuppfattat ägaren till hundarna jag nyligen börjat ta hand om lite då...
2
Svar
37
· Visningar
10 199
Senast: _Zacke_
·
Övr. Hund Ska ju snart åka till Italien pga lite fördröjningar och funderar på vad jag ska använda för något att skriva mitt namn och nummer på...
Svar
11
· Visningar
1 073
Senast: Migo
·
Övr. Hund Är det någon här som har räddningshund eller utbildar sig och sin/-a hundar inom detta eller nåt annat samhällsnyttigt? Jag såg ett...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 594
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Irländaren kom till oss i slutet av juli med jättefina tänder men allt annat var i relativt kasst skick. Pälsen var matt, magen var lös...
Svar
10
· Visningar
2 102
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag tycker mig se att de olika varianterna av belgisk vallhund (malinois, laekenois, tervueren och groenendal) har lite olika...
Svar
13
· Visningar
3 351
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
33
· Visningar
2 413
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Är det svårt att få den att hålla sig intill ryttaren eller kan den få för sig att jaga harar och hjort. Finns det olika raser som är...
2
Svar
21
· Visningar
1 931
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Hundavel & Ras Har hört att en tråd för 2018-valparna har efterfrågats så då tar jag och fixar en sådan tråd till oss. Själv blir det nog ingen valp...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
200 632
Senast: Sampi
·
Övr. Hund Eftersom jag och min hund mest tränar saker som man kan tävla i (spår, nosework, lydnad och canicross), så skulle jag vilja hitta...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: Fisherling
·
Hundhälsa Vilka märgben köper ni som inte köper direkt från producent/slakteri? Jag hittade några som var varmluftstorkade i 72 grader och sedan...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 023
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag har ett gäng vaktlar som behöver slaktas men just nu har jag inget möjlighet att ta dom till kött till mig själv. Hunden får rätt...
Svar
2
· Visningar
675
Övr. Hund Hej! Jag undrar lite hur ni andra gör när ni ger köttiga ben till hunden på vinterhalvåret. Ger ni dem inomhus? På en speciell filt...
2
Svar
24
· Visningar
2 073
Senast: Luff
·
Övr. Hund Startas redan nu :D Söta fröken Bonnys premiär blir nog en inoffare som kommer hållas på gångavstånd från där vi bor i Mars, så det...
17 18 19
Svar
371
· Visningar
29 859
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Hej, jag bor i ett område där jag måste hantera 3–5 lösspringande hundar per vecka. Vissa hundar springer vind för våg utan någon ägare...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 176
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp