Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är uppväxt med hund och har blivit så sugen på att skaffa hund nu efter 6 år utan. Vi har blivit erbjudna att ta över en 1 årig...
Svar
10
· Visningar
963
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hej! Jag tänkte kolla lite på vad ni med eurasier betalade för er hund? Jag har en plan på att köpa en eurasier om något år, men vet...
Svar
4
· Visningar
7 338
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
24
· Visningar
4 370
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Hittade ingen sådan här tråd så passar på att göra en :D För jag och Svansson vill passa på att önska alla en riktigt god jul
2
Svar
38
· Visningar
2 358
Övr. Hund Förut ordnades det EFIT-dagar här på buke, men jag tror att det var på "ungdomar". Det finns även en hemsida som heter just "ett foto i...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 450
Hundhälsa Med anledning av diskussioner ang flock eller ensamhund i andra trådar så startar jag en egen istället för att kapa.. Jag har eg aldrig...
2
Svar
22
· Visningar
2 645
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Vi har en jämthund på snart 11 månader som senaste veckorna har upptäckt att det finns ett motsatt kön som heter tikar.....Det som är...
2
Svar
30
· Visningar
4 387
Senast: Delfinarie
·
Hundhälsa Ja vad rekommenderar bukes samlade kunskapsbank ;)? Tassa, cocker spaniel 12 år, börjar bli åldersstel. Hon var på seniorkontroll för...
2
Svar
26
· Visningar
2 501
Senast: Cavalier
·
Hundhälsa Jag har aldrig tidigare haft hund som jag varit tvungen att klippa päls mellan trampdynorna på men nu har jag. Min collie får lätt små...
Svar
19
· Visningar
5 457
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag vill höra andras erfarenheter. Hur många veckor efter ett diskbråck har ni tillåtit er hund att återigen hoppa upp (och ner) i...
2
Svar
26
· Visningar
9 347
Hundavel & Ras Hejsan! Jag har världens sämsta fantasi så skulle behöva eran hjälp att hitta på ett härligt kennel namn. Jag har då tänkt föda upp...
2
Svar
35
· Visningar
2 770
Hundhälsa Min lilla tik, 2 årig kastrerad blandras, har betett sig så konstigt sen två dagar tillbaka. Vad som kan ha triggat beteendet vet jag...
Svar
8
· Visningar
2 071
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Nu går jag händelserna i förväg, men bättre att vara förberedd tänker jag.. Tog slut med sambon för ca 1 månad sen och jag och herr...
2
Svar
35
· Visningar
4 656
Senast: Bison
·
Övr. Hund Några kanske kommer ihåg hur jag i en tråd beklagade mig över min nyss hemmifrånflyttad dotter, som skaffade en valp utan att tänka sig...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
15 803
Senast: ginnies
·
Hundavel & Ras Testar här för skojs skull då jag är vilse i rasval! Tycker det är kul att få lite tips utifrån. Min border collie är en perfekt hund...
2
Svar
26
· Visningar
2 462
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Hej! Min 4,5 mån valp (som vi bara haft i 2 v och innan bodde på kennel - ej rumsrenstränad) kissar inne så fort jag går ut eller går...
Svar
6
· Visningar
717
Senast: Kringlan78
·
Övr. Hund Har funderat lite över hur folk tänker kring det och då ffa över osäkra/rädda/aggressiva hundar. Jag och Ruben åker ofta tåg, både...
2
Svar
28
· Visningar
2 966
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Har just insett att detta finns. Är det något ni använder och i så fall när? Torkar hunden snabbare eller värmer den bara? Sitter just...
2
Svar
20
· Visningar
2 954
Senast: mysboll
·
Hundträning Detta gäller min mammas hund och hon är den som tränar med hunden så jag har nog inte svar på alla frågor men skulle vilja höra lite...
2
Svar
29
· Visningar
2 063
Senast: Asko
·
Övr. Hund Vad vet/ anser ni om omriktat beteende? Är detta något som alla hundar kommer att "utveckla" om de inte får utlopp för vissa andra...
2
Svar
21
· Visningar
4 370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 8 månader

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp