Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund har fått nozinan utskrivet till min stackars vovven som är sååå rädd för dessa smällare/rakteter.. tänkte bara höra om de är någon mer...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: Ella93
·
Övr. Hund Okej, kära bukefalos-människor, nu ska jag sätta era kunskaper på prov... ;) Hur fasen får man en liten Ridgeback-bebis att vara...
Svar
13
· Visningar
1 297
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund flygit med sin hund med sig i kabinen? När måste hunden vara i väskan? Funderar på hur man gör med rastningen innan. Man måste ju checka...
Svar
13
· Visningar
1 649
Senast: roslagen
·
L
Övr. Hund det kan bli hundvalpar om en hane och en tik åker samma bil då tiken inte löper. Det är i alla fall vad min systers karl påstår. Han har...
Svar
15
· Visningar
1 111
Senast: Welsh
·
Övr. Hund Har på sistone uppmärksammat att det verkar finnas en hel del folk som inte drar sig för att ta med hunden in i affärer. När mamma och...
Svar
10
· Visningar
1 609
S
Övr. Hund Nu är jag riktigt arg! :devil: Några idioter där vi bor skuter massa smällare så våran hund är livrädd. Han är så jätte rädd att han...
2
Svar
22
· Visningar
1 722
Senast: MakePeace
·
Övr. Hund ett nytt mål är satt; jag och minina ska tävla agility i maj :D . är det fler här som startat med en halvgammal hund? minina en schäfer...
Svar
8
· Visningar
2 386
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nar ska folk lara sig att det finns konsekvenser for att inte behandla sina hundar pa ratt satt??? Pojke ihjalbiten Det har ar ju...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Itchie
·
Övr. Hund Mina föräldras hund(bordercollieblandning) blev attackerad för några dagar sen och biten över ryggen. Hunden som bet slet sig och...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: marieka
·
Övr. Hund Jag har varit och handlat. Lät min valp vara hemma, instängd i vardagsrummet där han alltid brukar vara. Jag städade undan allt...
Svar
2
· Visningar
1 998
Senast: thea
·
Övr. Hund Har ni någon gång upplevt er diskriminerad på grund av rasen er hund har? Jag har varit kontakt med flera brukshundklubbar i...
2
Svar
33
· Visningar
2 324
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Är det möjligtvis någon av era hundar som haft den? Vårt lilla troll ligger alldeles livlös och däckad under soffbordet och spyr i...
Svar
8
· Visningar
804
Senast: cherie
·
Övr. Hund Buddz är ingen festprisse precis :crazy:
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Smillan
·
S
Övr. Hund Hej har alltid undrat hur många det är som borstar tänderna på sin hund? själv borstar jag det när jag kommer ihåg att göra det blir så...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Sannis
·
S
Övr. Hund Hej jag har en stor leonberger som fryser om sinna tassar det började igår när vi va ute och gick vi hade gått ca en kvart när han...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Plötsligt blev jag med valp. Det är sambons men han jobbar och är borta minst tolv timmar per dag. Jag har jullov och är därmed hemma...
Svar
9
· Visningar
2 085
Senast: Smillan
·
C
Övr. Hund Jo, som en del kanske vet så har jag ju hand om en liten Jack Russel. Ägaren har åkt hem till England över jul-nyår. Jag är jätte glad...
Svar
11
· Visningar
990
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Gör ni det till era hundar? Kastar pinnar alltså? Jag blir livrädd när Jason får tag på pinnar vilket han får ibland eftersom han...
Svar
17
· Visningar
2 099
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund (nu bara haglar det trådar från mig...) Vad betyder det egentligen när hunden slickar på människor? Jag har hört att det dels beror...
Svar
6
· Visningar
25 392
C
Övr. Hund Vet inte om man får fråga här, men jag testar. Detta skall alltså absolut inte ses som en annons! Var hos en bekant idag, dom har en...
Svar
8
· Visningar
1 274
Senast: Geezer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp