Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund hej alla! Jag hade för ett tag sen en kull med amstaff valpar, alla blev sålda till bra hem, förutom den valpen jag från början...
Svar
10
· Visningar
1 644
Senast: Broken_heart
·
Övr. Hund ....nu igen. Kan man göra något för att förhindra/förebygga detta. Upprepade fall av detta börjar bli jobbigt. Till råga på allt så är...
Svar
14
· Visningar
1 772
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund kanske kanske ska sambon köpa bil till våren, en kombi. och då vill jag ha den där bak i en bur eller liknande. men för att inte...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Tippan
·
D
Övr. Hund Vi har nu fått hem vår underbara Schäfervalp. Han är åtta veckor och söt som synden. Men vi har ett problem, vi vet inte vad vi ska...
Svar
14
· Visningar
1 191
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Hund Brukar ni veva ner rutan om hunden är i bilen vid t.ex träning? Jag har inte gjort det för att det börjar bli kallt (ja i skåne är +5...
Svar
17
· Visningar
2 273
Senast: navajo
·
Övr. Hund Kan man köpa vanliga glycosaminer på naturapotek och ge hundarna ? Snälla svara snabbt nu hundfolk, priset är obetydligt
Svar
9
· Visningar
1 282
Senast: Wishes
·
Övr. Hund ser egentligen hundars läppar ut som dom gör? alltså den inre, "taggiga" kanten. egentligen ser det rätt konstigt ut... (ja, jag har...
Svar
7
· Visningar
1 510
Senast: Indyhope
·
Övr. Hund Kan någon UPPFÖDARE tala om för mig vilka kostnader tikägaren har eftersom priserna på hundvalpar är så höga. Ni säljer valpar dyrare...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 215
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jag måste bara få skriva av mig lite nu. Jason är inne i en väldigt jobbig period just nu och jag vill ha lite tips och råd på hur...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 043
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa mig en liten vovve. Känner mig lite ensam i min lägenhet och saknar hundarna hos mamma och pappa. Jag känner...
Svar
9
· Visningar
2 097
Senast: turbofling
·
Övr. Hund och han beskyddar henne med sitt liv. :D Min lillskrutta har alltid älskat min kompis två hundar. En storpudel och en flat. Trots...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: sammi
·
Övr. Hund ...innan jag blir tokig, exploderar och antingen slänger ut min valp (4 månder gammal) från balkongen eller hoppar ut därifrån själv...
2
Svar
25
· Visningar
1 876
Senast: Dean
·
Övr. Hund *räcker upp en hand* Ett par bekanta där jag var ofta när jag var liten hade 2 schäffrar med tillhörande hundgård. Jag och dottern...
2
Svar
27
· Visningar
2 089
Övr. Hund Idag fick mina hundar kvällsmat hemma hos mamma, som har en unghund på 13 månader. När min lilla (som är 5 år) hade ätit upp hade...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Söt som socker är han. Just nu ligger han och sover på min fot. :love:
Svar
9
· Visningar
898
Senast: JennyF
·
Övr. Hund vad väger en normal schäferhane? och en normal colliehane? mamman till våran hund är schäfer av gamla typen. Ganska hög och stabil...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Hera
·
Övr. Hund God Jul! Min goding! :love:
Svar
1
· Visningar
581
Senast: replica
·
S
Övr. Hund Artikel Fördjävligt tycker jag! :mad:
Svar
11
· Visningar
1 126
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på en draghund och en slädhund? Min väninna ska skriva en avhnadling om detta i januari och vi satt och spånade...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: raven_82
·
Övr. Hund ... att visa bilden på min underbart söta hund. Redo för Julen! :love:
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Lottch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp