Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Fick just detta mail... Det är inte klokt, vaddå "lyxkonsumtion". Någon gräns måste det väl finnas hos vår regering??? Så här lyder...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: litania
·
S
Övr. Hund min lilla busiga bordercollihane på ca 8månader har börjat å äta upp våra väggar och möbler,även fast han aktiveras mkt varje dag. vi...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Här hoppas jag att ni kan hitta en bild på Totte. :love: http://groups.msn.com/olikafotografier/totte.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=264
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Dom sa ju att det var en pitbull? Jag har fått för mig att dom är mindre och längre näsor?? Men dom heter ju iofs pitbull terrier...
Svar
14
· Visningar
1 077
Senast: kpist
·
H
Övr. Hund En duktig och hundkunnig kvinna som jag känner har erbjudit sig att ta min hund på foder eftersom jag nu är höggravid och har haft...
Svar
14
· Visningar
1 552
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Men jisses!! Hur hårt sparkar man då?? Det känns ju nästan som att den hunden måste dragit på sig skador alltså...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Ett fåtal av oss hundägare kan säga sig ha fullständig lydnad på sin hund, men de flesta av oss kan säkert räkna upp en eller flera...
2
Svar
31
· Visningar
3 490
Senast: Tippan
·
Hundträning Jag är så stolt över min vovve! Var på Brukhundsklubben idag för tredje gången. Och jag har aldrig växt så mkt av beröm tidigare! Många...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: Aliide
·
R
Övr. Hund hej jag undrar om det finns någon i detta avlånga land som kan svar på en enkel fråga nämligen kan man klippa sin berdiz själv eller...
Svar
6
· Visningar
1 571
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund Min dvärgpudel och chihuahua har svårt att få fint hull, jag ger dom nu nutro choice och har tidigare gett royal canin så jag ger dom...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Nu är det snart dags för utställning igen. Förra gången gick det jätte bra trots att jag har en riktig fegis till hund (10 månader)...
Svar
10
· Visningar
1 243
Senast: mian1
·
L
Övr. Hund Hjälp. Jag behöver förslag på vad jag kan göra med killen nu då han är "sjukskriven" och inte får vara med och jobba ute. Han är så...
Svar
14
· Visningar
2 086
Senast: lenizen
·
K
Övr. Hund Tröstade mig lite med att läsa hundannonser, hade inte tänkt skaffa en ny hund förrän sorgen hunnit lägga sig lite. Men där stod Valpen...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: linnean
·
Övr. Hund Ska givetvis ringa vet., men vad tror ni det kan vara? Hon är gammal, född 92, doberman. Har blivit lite stel senaste året, men annars...
Svar
6
· Visningar
8 453
Senast: yackie
·
H
Övr. Hund Imorgon är det dags att installera tvättmaskin, och då kommer det komma en såndär läskig stor grov karl som går in med skor och...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: escodobe
·
H
Övr. Hund Någon som har testat något av aktivitetsspelen som finns på denna sida?: www.nina-ottosson.com Är de värda priserna? Verkar ju inte...
Svar
10
· Visningar
2 021
Senast: Heira
·
R
Övr. Hund Grannens hund blev tjuvparad idag men hanen satt bara fast i ca: två minuter,lostnade själv. Hon hävdar att det inte kommer att bli...
Svar
14
· Visningar
1 575
Senast: ask
·
Övr. Hund Världens sötaste lilla wheatenkille har kommit hem! Han var så himla duktig i bilen, sa inte ett pip, men var ganska så nyfiken. :-) Väl...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Fjunet
·
Övr. Hund Hej på er! Vår 4 mån valp har börjat kissa ofta. Han har varit risig i magen ngn vecka, men det borde väl inte hänga ihop? Har funderat...
Svar
4
· Visningar
3 907
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag har gett min gamla tik flexijoint nu i drygt 14 dgr och döm om min förvåning, hon har blivit en helt ny hund :eek:.Hon har inte...
2
Svar
25
· Visningar
3 692
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp