Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Har några frågot till er: Hur ska man någonsin kunna få bli hundägare när alla bara pratar om att "det där är ingen bra...
2
Svar
27
· Visningar
3 545
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Fick idag reda på att en bekants bekant antagligen måste avliva sin 2,5 åriga golden retriver, eftersom ingen vill ha den. Vi står i...
Svar
7
· Visningar
1 742
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Har för mig att jag hört nåt om att man ska vänta lite med att röntga höfter och armbågar, men kommer inte ihåg vid vilken ålder det...
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: fjolltroll
·
S
Övr. Hund hon skar upp trampdynan och fick sy 5 styng, nu ligger hon helt groggy på sängen och får ha bandage+tratt i fjorton dar. Måste ha varit...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Skrållis
·
Övr. Hund "Hur bra" kan hundar egentligen lukta? Här hemma funderar vi på om en hund kan känna lukten av en boll som ägaren har kastat iväg över...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Jag söker en hundras som jag inte kan komma på vad den heter. Den har ljusbrun päls, halvlång med vitt och rosa nos. Den är inte så...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: Vikingur92
·
F
Övr. Hund Har hämtat en valp som får majsvälling morgon och kväll hur länge kan man hålla på att ge dem det?
Svar
3
· Visningar
3 945
Senast: Druvan
·
K
Övr. Hund försöker jag ialla fall igen! :o :o Idag fyllde monstrerna ;) 6 veckor. :love: Bilderna är inte så jättebra, ni har säkert själv...
Svar
16
· Visningar
1 110
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund I julas såg jag en av uteliggarna/narkomanerna i stan här dra runt med sin pyttelilla högdräktiga hund. Hemskt tyckte jag. Idag såg jag...
Svar
5
· Visningar
844
L
Övr. Hund En 14-veckors valp? Vad tycker ni om detta, ensam 2.5h på förmiddagen, lång lunch med sällskap&promenad, sedan ensam 2.5h på em, sen...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
11 415
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Vi har en jättefin Norrbottenspets, gläffser på i skogen som han ska, men hemma är han alldeles stum. Det är inte ofta man hör honom...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: FiaOchSaffe
·
G
Övr. Hund Vi har precis börjat gå ut och gå med en jätte härlig hund. Han är dock lite rädd för främmande människor i början. Igår liksom idag...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: glimmie
·
B
Övr. Hund Vi var hemma hos min kompis idag och åt middag, drack lite cider/vin och umgicks. Xanti vart kär direkt! Hon smörade, lekte och...
2
Svar
25
· Visningar
2 411
Senast: Stollan
·
F
Övr. Hund Min sambo har en två årig Doberman hane, denna är hemma världens goaste och sociala hund. En riktig kelgris som gärna ligger i knä när...
Svar
15
· Visningar
1 288
Senast: Milosari
·
D
Övr. Hund Vår hund har på senaste tiden blivit aggressiv mot barn. Hon har nafsat efter dom och varit allmänt dum. Så sent som förra sommaren så...
Svar
7
· Visningar
1 134
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Vi har precis fått hem vår nya hundvalp, åtta veckor!! Hon är så himla underbar! Ville bara säga det...!!
Svar
1
· Visningar
756
Senast: LabeRt
·
Övr. Hund Gah jag håller på att bli galen! Har skrivit upp lite namn men hittar fortfarande inget som jag gillar till 100%. Ge mig lite hundnamn...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: Aliide
·
E
Övr. Hund Hej! Är det ngn som har chow chow här och kan mkt om rasen? :confused:Och förresten hur uttalar man chow-chow? Chau- chau eller...
Svar
2
· Visningar
1 330
Senast: Elvis
·
S
Övr. Hund Mamma går i pension nu i mars och är sugen på att skaffa en hund som sällskap. Hon har haft 2 st shetland sheepdog förut men hon tycker...
2
Svar
26
· Visningar
2 254
Senast: jontemyra
·
Z
Övr. Hund Har under flera år mött en ensam hund på mina hundpromenader. Han har alltid gått undan när man närmar sig honom och sett ut att vara i...
Svar
17
· Visningar
1 754
Senast: jontemyra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp