Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Skulle tro att ni sett trådar som denna förut, men jag hoppas ändå att få lite hjälp på vägen denna gång.. Jag har kommit fram till...
2
Svar
24
· Visningar
2 958
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Får hem en 13-veckors valp på söndag. Han äter Royal nu, men jag gillar inte riktigt det fodret och funderar på att byta till färskfoder...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
14 169
Senast: Meggan
·
Hundhälsa Med fantastiskt timing har då hundstackarna drabbats av helveteskapet, och jag försöker desperat bringa klarhet i när hundarna blir...
2
Svar
22
· Visningar
14 076
Senast: frittan
·
Övr. Hund vill höra vad ni har för erfarenheter av att fodra era hundar med Barf Äter hundarna bättre, klarar alla hundar av att äta Barf, finns...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: AliceZeta
·
Övr. Hund Undrar om någon här på Buke är duktig på hur man ska tolka avtal? :) Jag skaffade en dagmatte till min hund. I avtalet står det att det...
Svar
15
· Visningar
1 290
Övr. Hund Jag och sambon kommer (som ni kanske förstått efter alla mina startade trådar :angel:) inom kort att få hem en valp, och försöker...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
19 053
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Fick ett tillskott i familjen i födelsedagspresent. :love: Hon heter Rocksons Hazel,men det rullar inte riktigt bra på tungan... Nån...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 321
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund men sambon tycker att vår gamling (13) ska få vara ensamhund och skulle bli svartsjuk och känna sig undanskuffad. Hur tusan får jag...
Svar
13
· Visningar
1 176
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Är det någon här som har fått det? Står visserligen ej att det fungerar mot det på fass men har samma mängd Milbemycinoxim som inceptor...
Svar
2
· Visningar
4 423
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Har just införskaffat en pilatesboll till jyckarna :). Jag misstänker att den är snäppet för liten (65 cm diameter till hundar på knappt...
Svar
9
· Visningar
2 172
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Måste det ske prick på dagen,eller kan man ge nån dag tidigare? Nån dag efter antar jag är uteslutet?
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Jag är ganska ny på detta med att välja hund och skulle verkligen uppskatta hjälp från mer erfarna personer! Har läst lite olika trådar...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 951
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Jag brukar inte starta trådar. och egentligen behövs det väl inte - jag har redan pratat med veterinären en gång tidigare och senast nu...
Svar
16
· Visningar
5 957
Senast: Sel
·
Övr. Hund Ja, i teorin är jag proffs på att ensamhetsträna hundar ;) Ändå sitter jag här och känner att flertalet frågetecken ploppar upp i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 623
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej, Jag har ett problem med min hund som jag hoppas få tips på hur jag ska få bukt med. För lite mer än 2 år sedan fick jag min fina...
Svar
3
· Visningar
13 462
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Har en vovve med magsår/magkatarr och fått utskrivet magmedicin och vi har även bytt foder till Specifik Omega plus support. Nu i...
Svar
9
· Visningar
8 474
Senast: Coop
·
Hundavel & Ras Hej alla fina! Jag hoppas att ni har haft en underbar jul. Jag la ju upp en tråd om rasval förut och ni gav jätte bra tips. Och nu har...
Svar
2
· Visningar
1 489
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: fryckan
·
J
Hundhälsa någon som haft en hund som gjort liknande? Hur slutade det? Pratade med veterinären och dom tycker ja skall avvakta och att de...
Svar
7
· Visningar
7 336
Senast: tanten
·
Hundhälsa Upptäckte nu att Monster har problem med snoppen, han slickar sig och är lite irriterad. Jag har ju varit med förr, men det var på...
Svar
10
· Visningar
1 668
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp