Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en hane på 1½ år som har blivit lite konstig. Häromdagen försökte han rida på mitt ben och när han träffar nya människor, vilket han...
Svar
1
· Visningar
541
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Så var Aysu rabiesvaccinerad och båtresa bokad. Nu sitter jag här och funderar på hur resten fungerar. Att jag ska avmaska hos veterinär...
Svar
16
· Visningar
2 503
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Hur funkar det där med uppflyttning? Många tävlingar blir fulltecknade och man måste anmäla i god tid, vad händer om man skulle råka bli...
Svar
8
· Visningar
1 768
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Ärligt talat, jag är ingen vidare sök-figge. Känner mig ofta tafatt och undrar om jag gör rätt när vi är ute med träningsgruppen. Alla... 2
Svar
36
· Visningar
2 656
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/den-har-jycken-hade-en-riktigt-dalig-ide-1/ :angel:
Svar
3
· Visningar
659
Senast: JeayL
·
Hundhälsa Någon som vet om man måste göra en hälsoundersökning på hunden för att få höja maxnivån på sin försäkring? Har folksam 50 000 och vill...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: bollen__
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort, min ena hund (Goldenhane, 7 år) vårdas sedan i torsdags på ett djursjukhus. Anledningen till den...
Svar
1
· Visningar
7 016
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Ramlade över den här artikeln och inser att jag för första gången ifrågasätter strikt hundägaransvar... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 535
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa Hej våran hund har börjat att halta igen det har ett tag sedan han gjorde det men det har kommit igen. Han ska röntgats nån gång vet ej...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Vi har ett lass med rådjursben i frysen som vi i ett ambitiöst ögonblick tänkte koka buljong på. Nu inser vi att det kommer aldrig att...
Svar
3
· Visningar
1 972
Senast: Turali
·
Hundhälsa Jag och min sambo har en tik som precis genomgått sitt första löp. Hon är en blandras av Amstaff och Bordercollie. Helt utan anledning...
Svar
18
· Visningar
8 604
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag klippte mina hundar igår. Eller ja, nakenfisen fick klippt ansikte så hon inte ser ut som en lodis längre. Min stora hund klipper...
Svar
11
· Visningar
2 098
Senast: Charlottee
·
Hundhälsa Hej, jag har en Lundehund som plötsligt fått svårt att andas i ca 1 min, sen blir det bra igen. Har inträffat kanske 5-8 ggr under 10-14... 2
Svar
26
· Visningar
28 509
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Lite nya reaktioner från Monster på träning häromdagen, gjorde mig lite förvirrad vilket i sin tur fick mig lite illa till mods (jag...
Svar
16
· Visningar
1 085
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Finns det någon som har gjort agilityhinder och skulle vilja dela med sig av bilder?
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Rebeckah
·
Övr. Hund Det verkar som att det finns ett flertal här som har schnauzer, så varför inte ha en schnauzertråd? För alla storlekar givetvis! Jag... 20 21 22
Svar
434
· Visningar
39 921
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Nu har det äntligen blivit aktuellt att (ev.) köpa en till hund. Om det blir om ca en månad (när skolorna slutar) eller om det blir om...
Svar
15
· Visningar
1 440
·
Hundavel & Ras Vi har börjat umgås med planer på att så småningom skaffa hund nummer två. Vi har i dagsläget en långhårscollie, hane, som strax fyller...
Svar
15
· Visningar
1 477
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Ännu en rasvalstråd men på ett annat sätt ;-) Hur valde du vilken typ av hund du ville ha? Jag sitter och funderar och filosoferar och...
Svar
18
· Visningar
1 123
·
Hundhälsa Har sökt i forumet, men inte riktigt hittat det jag söker, jag sitter fast i foderdjungeln.. Så.. Hjälp efterlyses :( Ger idag min hund... 2
Svar
20
· Visningar
1 879
Senast: Kadi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V