Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Dvärgschnauzern är ovanligt slö, vill bara ligga och sova är inte på alls direkt när jag ska gå ut. Annars hyfsat normal, dricker och...
Svar
11
· Visningar
3 597
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag är lite nyfiken vad som är "normalpris" för ett veterinärbesök och om skiljer det mycket mellan olika veterinärkliniker? Jag har...
2
Svar
36
· Visningar
2 726
Senast: Migo
·
Hundhälsa Mammas/syrrans tik har två mjuka cystor på bröstkorgen/sidan. Jag har inte sagt något men är sjukt orolig! Hon blir 12 om ett par...
Svar
3
· Visningar
4 636
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund En släkting till mig fick ta bort sin 15-åriga dvärgspets efter att han blivit biten så illa i benet att det krossats. Det var bara...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 640
Senast: Tassetass
·
Övr. Hund Har sett att det är många hundar ute för omplacering. Dom ligger på allt från 12.000kr-1000kr. Hundarna är från 6mån-7,5år. Endel...
2 3
Svar
56
· Visningar
13 551
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Hej! :) Jag och min familj fick avliva våran älskade Cavalier för ca två månader sedan. Det var vår första familjehund och Polly var nog...
Svar
8
· Visningar
3 629
Hundhälsa Hej, jag försöker undvika att ge min hund för mycket mat i juletid, men igår gjorde jag familjens favoriträtt,kycklingquenneler...
Svar
10
· Visningar
3 442
Senast: annagolf
·
Övr. Hund Skulle tro att ni sett trådar som denna förut, men jag hoppas ändå att få lite hjälp på vägen denna gång.. Jag har kommit fram till...
2
Svar
24
· Visningar
2 954
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Får hem en 13-veckors valp på söndag. Han äter Royal nu, men jag gillar inte riktigt det fodret och funderar på att byta till färskfoder...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
14 157
Senast: Meggan
·
Hundhälsa Med fantastiskt timing har då hundstackarna drabbats av helveteskapet, och jag försöker desperat bringa klarhet i när hundarna blir...
2
Svar
22
· Visningar
14 071
Senast: frittan
·
Övr. Hund vill höra vad ni har för erfarenheter av att fodra era hundar med Barf Äter hundarna bättre, klarar alla hundar av att äta Barf, finns...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: AliceZeta
·
Övr. Hund Undrar om någon här på Buke är duktig på hur man ska tolka avtal? :) Jag skaffade en dagmatte till min hund. I avtalet står det att det...
Svar
15
· Visningar
1 282
Övr. Hund Jag och sambon kommer (som ni kanske förstått efter alla mina startade trådar :angel:) inom kort att få hem en valp, och försöker...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
18 974
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Fick ett tillskott i familjen i födelsedagspresent. :love: Hon heter Rocksons Hazel,men det rullar inte riktigt bra på tungan... Nån...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 294
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund men sambon tycker att vår gamling (13) ska få vara ensamhund och skulle bli svartsjuk och känna sig undanskuffad. Hur tusan får jag...
Svar
13
· Visningar
1 157
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Är det någon här som har fått det? Står visserligen ej att det fungerar mot det på fass men har samma mängd Milbemycinoxim som inceptor...
Svar
2
· Visningar
4 420
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Har just införskaffat en pilatesboll till jyckarna :). Jag misstänker att den är snäppet för liten (65 cm diameter till hundar på knappt...
Svar
9
· Visningar
2 164
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Måste det ske prick på dagen,eller kan man ge nån dag tidigare? Nån dag efter antar jag är uteslutet?
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Jag är ganska ny på detta med att välja hund och skulle verkligen uppskatta hjälp från mer erfarna personer! Har läst lite olika trådar...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 872
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Jag brukar inte starta trådar. och egentligen behövs det väl inte - jag har redan pratat med veterinären en gång tidigare och senast nu...
Svar
16
· Visningar
5 905
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp