Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Känner mig som en elak matte just nu. Jag har troligen hittat orsaken till min hunds stress, tasslickande så han får svamp ( jag har... 2
Svar
21
· Visningar
7 427
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hur får man en hund som äter sin egen avföring att sluta?? Har hört att man ska ge ananas. Funkar det?? Någon som vet??
Svar
16
· Visningar
11 800
Senast: Josssefine
·
B
Hundavel & Ras Hej! har några frågor angående utställning. Nu har ju min "lilla" kille blivit hela fyra månader så den 30/5 är det dags för den...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Galathea
·
Q
Hundträning Vi behöver hjälp! Tillsammans med (bara) mig hade vi levt ett lyckligt liv tillsammans, jag och min hund. Tyvärr finns det många... 2
Svar
34
· Visningar
5 815
Hundhälsa Jag är på jakt efter en trimmer/klippmaskin till en extremt tjockhårig collie. Finns det trimmers som tunnar ur eller rakar alla bara av...
Svar
13
· Visningar
3 767
Övr. Hund Sökte i forumet utan lyckat resultat. Vi kommer förmodligen behålla husbilen och sälja husvagnen i år. Men hur "förvarar" man hunden i... 2
Svar
27
· Visningar
5 223
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund Amstaff hane på snart 5 månader, har haft honom nästan exakt 1 månad. Vi har tränat shejping, positivförstärkning och klicker och... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 143
  • Låst
Hundavel & Ras Häromdagen skulle vi flytta på pojkvännens gamla oldsmobile, den fick bensinstopp utanför ett hus som vi kört förbi så många gånger...
Svar
3
· Visningar
1 945
Senast: KisseNova
·
Hundhälsa Min welsh springer är ibland en liten tjuv. Vid obevakat tillfälle har han snott revbenspjäll och satt i sig en eller två bitar med ben...
Svar
5
· Visningar
2 397
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle vilja få lite förslag på vad jag kan träna med min hund. Agilityn har vi gett upp p.g.a. en knäled där veterinären tror...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: JosseMandy
·
J
Hundhälsa Någon av era hundar som har fått det nya kennelhosta vaccinet som de sprutar in i näsan? Har era hundar fått några biverkningar? Min...
Svar
7
· Visningar
2 828
Senast: jappisen
·
C
Övr. Hund Hej, jag har råkat ut för den mest oseriösa uppfödaren man kan tänka sig och jag behöver hjälp från någon som vet lite mer. Både...
Svar
2
· Visningar
1 426
Senast: Grana
·
A
Övr. Hund Jag och en kompis delar på en hund och har denna varannan vecka. Jag är däremot den registrerade ägaren. Jag har hundfri vecka...
Svar
12
· Visningar
1 602
Senast: DanTheMan
·
Hundhälsa Då jag är i besittning av världens gladaste dalmatiner har ett problem uppstått. Han har viftat så glatt att det gått hål på...
Svar
1
· Visningar
2 337
Senast: majsan_81
·
Övr. Hund Jag är så otroligt stolt över min lilla unga tokstolle att jag måste skapa en ny tråd här. Idag var det dags för vår första lure... 2
Svar
34
· Visningar
3 112
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, jag har gjort 3 st olika filmer om collie såklart. 1 på min, 1 som min vän ville att jag skulle göra till henne. Och sen 1 som jag...
Svar
1
· Visningar
619
Hundhälsa Kan en hund bryta sin nos? Jag och sambon satt och skämtade om hur det skulle se ut ifall man slog en hund (vi har sjuk humor) och ur...
Svar
19
· Visningar
4 759
Senast: Mirre
·
A
Övr. Hund Om man har en hund (30 kg) och 2 katter, hur litet tycker ni är minimum att bo då? Alltså ur djurens perspektiv. 2
Svar
30
· Visningar
2 815
Senast: Atalantha
·
L
Hundhälsa Jag börjar med att säga att jag ska kontakta veterinär om det inte blir bättre! Det får kosta vad det kostar vill.. Tiken min...
Svar
5
· Visningar
1 503
Senast: LillJay
·
C
Övr. Hund Gör ett skolprojekt som innebär att planera ett ridhus som ska byggas. Det ska bl.a. vara för uthyrning och det ska fungera till massa...
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: CCCorone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka