Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund "SM-pinne: ett resultat bland de 15 % bästa ekipagen avrundat uppåt, i officiell klass III." Kan man alltså få SMpinne utan att ha...
Svar
8
· Visningar
1 039
Övr. Hund Går en kurs med lite allt möjligt på schemat. Har en blandis tik med tollare, schäfer, tervurens och flat i sig. Om några veckor skulle...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Mysaan
·
N
Hundhälsa Min 7 månaders tik har något utåtroterade framtassar.... vad ska jag göra? finns det något jag kan göra för att få det bra igen... är...
Svar
15
· Visningar
11 104
Senast: Nora_
·
Hundavel & Ras Hejsan Jag och min sambo ska köpa hund.:banana: Han har haft hund tidigare, en omplaceringshund, golden retriever. Den hunden var...
Svar
7
· Visningar
5 540
Övr. Hund En av tjejerna i klubben frågade mig häromdagen när jag tyckte det var lämpligt att göra MH med hunden, hon hade nämligen ett krav från... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 401
Senast: Disen
·
I
Övr. Hund Sökte här på buke men hittade inga trådar om det. Har för mig att det ska finnas minst en till sida förutom agility online... Eftersom...
Svar
14
· Visningar
3 515
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Beställde en ny spårsele till min Beauceron. Storlek 6, då han är både grov och lång i kroppen. Men jag är osäker nu på om den är för... 2
Svar
21
· Visningar
3 302
Senast: Aliide
·
Övr. Hund I en hundbajs någon gång ibland, än ser alla hundbajspåsar överallt. Sluta plocka upp skiten, låt den hellre ligga och den är borta... 2
Svar
32
· Visningar
3 392
Senast: Atalantha
·
F
Hundhälsa Jaha, då är jag satt i en situation jag aldrig trodde. min syster är/var gravid och det lilla livet väljer den mest komplicerade dan på...
Svar
16
· Visningar
1 891
Senast: vallhund
·
N
Övr. Hund jag har ett problem med min annars så trevliga valp nemi. hon är 9 månader gammal. schäfer korsning. jag går i skolan från 9 till tjugo... 2
Svar
34
· Visningar
7 097
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Om ngn känner för att snacka kravlöst och lära hunden något samtidigt? Min hund behöver promenera mer med helt okända hundar och INTE få...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Jag behöver lite tips...igen :o Det är så här att min käre schäferhane är verkligen go på alla sätt och vis, dock lite olydig ibland... 2
Svar
20
· Visningar
5 329
Senast: linzan
·
Hundhälsa Hej, nu vänder jag mig till er kloka bukemänniskor. Gick precis hem från att parkerat bilen, på vägen möter jag två personer som är...
Svar
12
· Visningar
1 735
·
Hundhälsa http://www.expressen.se/husdjur/1.1987882/skydda-hunden-fran-tjuvar-med-en-bur Damen i fråga har alltså fått idén att man sätter...
Svar
16
· Visningar
1 556
·
Hundavel & Ras Hur många gånger har man inte hört om den ena och den andra rasens "fnatt". "Bullefnatt", "Flatryck", "salukifnatt".. Jag tycker jag hör... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 920
Hundträning Jag undrar om ni kan ge lite bra tipps på uppställnings träning för utställning. Min dam vill inte stå fint
Svar
4
· Visningar
2 726
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa De e första gången jag e inne här på hund sidan så ursäkta om de finns någon liknande tråd.. Jo jag har en 9 veckors Chines crested...
Svar
17
· Visningar
3 954
Senast: Elektron
·
T
Hundträning Äntligen efter flera år har jag en hund som jag vågar mig ut i utställningsringen med!:laugh: Jag har visat hundar åt kompisar... 2
Svar
20
· Visningar
3 405
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Satt precis i soffan med hunden i knäet. Masserar honom i nacken och får helt plötsligt syn på vad jag tror är en loppa! Detta är tredje...
Svar
7
· Visningar
2 299
Senast: AnnaJL
·
Hundhälsa Jag har en Jack russell kille på ett år. Han har sedan han kom till mig vid 8 veckor haft mycket hud-problem och vet. trodde han hade... 2
Svar
23
· Visningar
2 065
Senast: Bobbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka