Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Hundavel & Ras Hej! Hittade ingen tråd om detta så jag lägger in en. Till er som håller/hållt på med avel & er som parat/skall para er hund. På...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Varför kan man inte lära en hund att gå på toa på ett speciellt ställe i huset? liksom ha som en kattlåda? Självklart ska man inte... 2
Svar
31
· Visningar
5 467
Senast: diabla
·
Hundavel & Ras Ja, precis som rubriken säger! Är inte jag som ska ha hunden utan min kompis, har själv 2 stycken. Hon ska ha en lugn,trygg och stabil...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Ni som har barn - hur reagerade eran hund när det kom en liten bebis i huset? Jag är gravid och har världens goaste hund, men han är...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har faktiskt börjat fundera på det på allvar. Speciellt nu när (för första gången på 12 år) jag tvingas ha dagmattar utanför "familjen"... 2
Svar
25
· Visningar
2 856
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Vilka bestämmelser är det om man ska ha med sig hund till Storbritannien (England) under 1-2 års tid och sedan ha med den tillbaka...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Jag undrar hur länge man bör vara "hemma" med en valp innan man kan be någon vän eller liknande passa den några timmar?? Har totalt...
Svar
4
· Visningar
1 102
S
Övr. Hund Har tänkt köpa ett flexikoppel till min hund, eftersom jag inte hunnit så långt med lösträningen än. Vill ha ett sånt med ett lite...
Svar
11
· Visningar
2 237
Senast: hastflicka
·
T
Övr. Hund Jag har nyligen flyttat till Stockholm från Göteborg med mina två boxertikar som jag tränar lydnad, bruks och agility med. Känner mej...
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: tottili
·
Övr. Hund Ibland läser jag här om er som använder shejping och klicker i er vardagsfostran av den lilla valpen. För mej är detta helt främmande... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
8 064
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Ja, som rubriken. Om ni skulle bli erbjudna en valp, gratis. Den är snart åtta veckor. Hur skulle ni försäkra den då? För mig känns... 2
Svar
22
· Visningar
1 989
Senast: MikaTela
·
L
Hundhälsa Jag har behandlat mina hundar med frontline för 4 dagar sen för jag har sett loppor på den ena.. förstör jag behandlingen om jag...
Svar
7
· Visningar
1 215
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Jag satt nyss och kiade på youtube där jag kom över en video där en hund springer i sömnen och till och med reste sig och sprang in i...
Svar
16
· Visningar
3 089
Senast: linafina
·
Övr. Hund Finns det några specifika kommandoord som man använder i samband med agility?
Svar
2
· Visningar
2 032
Senast: Kakis
·
Z
Hundavel & Ras Någon som vet vad jag kan göra? Fick en kull valpar igår 22 maj och då åt alla bra, men idag är det en som inte äter, kommer gul...
Svar
2
· Visningar
842
J
Hundhälsa Vi har haft problem ett litet tag nu med vår dvärgpudel som kliar sig rätt så mycket. Det gick skabb förut bland några hundar i vår...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: lundborg
·
G
Hundhälsa Min hund är en chihuahuatik på 11 år. Hon har aldrig tidigare haft några sjukdomar eller varit speciellt sjuk. I tisdags började hon...
Svar
8
· Visningar
1 560
Senast: granebo
·
P
Hundavel & Ras Min lilla kille är nu 1 år och 3 månader och jag planerar för nästa hund. Jag har funderat länge på vilken ras jag vill ha men kan helt... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 068
Hundhälsa Från människa till hund? Funderar så att jag inte missar om min hund ev. skulle bli smittad av mej nu när jag har halsfluss. Har inte...
Svar
9
· Visningar
12 072
Senast: Marna
·
Övr. Hund Det är så att min käre pojkvän ska komma och bo med mig i sverige i sommar, han kommer från usa, med sig hade han tänkt att ta sin lilla... 2
Svar
25
· Visningar
3 924
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka