Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu har äntligen min valp flyttat hem till mig efter 8 veckors lååååång väntan. Och jag måste säga att jag är överaskad över hur jäkla... 2
Svar
27
· Visningar
2 490
Senast: Snostjerna
·
G
Övr. Hund Hur lärde ni eran valp att komma på inkallning? Vi har en valp på 14 veckor som kör sitt eget race. Helt plöstligt vänder han i 190...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Jag har börjat arrangera massor av hundpromenader med för mig och vovve helt nya bekantskaper med målet att hundarna ska inte hälsa och...
Svar
5
· Visningar
1 636
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund Provade på viltspår för första gången härom veckan och det var ju hur kul som helst =) Vill kunna köra på egen hand också, blod vet jag... 2
Svar
21
· Visningar
4 334
Senast: lady_vip
·
L
Övr. Hund Hej, efter att precis reggat mig här tänkte jag utnyttja alla er hundägares kunskaper för hjälp. Jag har en blandis(mamman bc/lab... 2
Svar
20
· Visningar
1 821
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Då saker och ting ändrats kraftigt för mig senaste året har jag varit tvungen att försöka spara in lite ekonomiskt. Jag ser alltid till...
Svar
15
· Visningar
1 188
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Måste ju bara visa nykomlingen i familjen :love: En schäferflicka som gör sällskap med gammal huskyblandis och yngre nakenfis...
Svar
7
· Visningar
1 107
Senast: Narcissa
·
L
Hundavel & Ras Jag har nyligen flyttat ut till en hästgård och funderade på att skaffa mig en greyhound. Efter att ha pratat med flera olika personer... 2
Svar
24
· Visningar
2 505
Senast: Zadie
·
S
Övr. Hund Jag har en nu 11,5 veckor gammal blandrasvalp modell liten. Han är väldigt positiv och lekfull som alla valpar i hans ålder. Då jag...
Svar
7
· Visningar
923
Hundavel & Ras Nu är det väl inte aktuellt för mig att skaffa hund än på ett tag men då jag gillar att vara väl förberedd så har jag börjat fundera på... 2
Svar
22
· Visningar
2 021
G
Övr. Hund För tre veckor sedan köpte jag och sambon en valp. Fick papper av ägaren som jag skulle skriva på och skicka in till jordbruksverket...
Svar
5
· Visningar
891
·
Hundhälsa Jag behöver höra era erfarenheter och åsikter.Jag har en skotte på 10 år som var jättedålig för 3 månader, fick diagnos akut prostatit...
Svar
11
· Visningar
4 321
Senast: TantEster
·
Övr. Hund 6 dumma timmar är i vägen för att jag ska hämta min valp... Är ledig nu fram till tisdag och har då obligatorisk skola 3 timmar och...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: Gravinda
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder, det händer alltid nått. Idag då jag och sambon var påväg hem. Tvärnitar pga att det springer ut en liten...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: MinIan
·
F
Övr. Hund Hej! Nu har jag en fråga som är väldigt viktig för mig. Jag är 18 år gammal men bor fortfarande hemma. Vi har en mops som är 2,5 år... 2
Svar
23
· Visningar
2 689
Senast: fayo
·
Hundhälsa Jag har kämpat med att få Zipper att hålla rätt vikt ända sedan han blev kastrerad (2,5 år sedan), då han rätt snabbt gick upp från 3...
Svar
7
· Visningar
831
·
Hundhälsa Brukar inte skriva mycket här på hund,men har läst desto mer:). Min fråga kanske är dum,men ibland känner jag mig som världens mest... 2 3
Svar
51
· Visningar
83 496
·
Övr. Hund Sambons lillasyster har fått för sig att starta hunddagis och då tagit reda på att man ska gå en utbildning för att bli...
Svar
3
· Visningar
1 908
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Har tänkt på en sak. Har en 1½årig schäfertik hemma, som jag och min PV har lite problem med att hon skäller på andra hundar. Vi har...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Idag har jag och den gula hunden genomfört mentalbeskrivningen. :laugh: Det började inte bra, när alla människor stod på plats och det... 2
Svar
37
· Visningar
3 516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka