Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Är det någon här dom har erfarenhet av osäka hundar i barnfamiljer ? Vi är en familj på 2 vuxna och 2 barn. Vi har en liten (storlek...
Svar
2
· Visningar
2 062
Senast: koftena
·
Hundavel & Ras Tankarna på att ha en vallhund till hjälp inför eventuellt införskaffande av en fårflock à ca 60 djur har dykt upp. Jag tror att det...
Svar
14
· Visningar
2 313
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag trodde att man skulle vaccinera varje år som med hästarna. Men nu när jag tittar i hundens intyg står det att nästa ska ske 2012...
Svar
14
· Visningar
2 883
Hundavel & Ras Min lilla Bella är dräktig och det är ca 1v kvar. Nu så börjar min hanhund betee sig konstigt mot henne, lite som om Bella löper...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Vi är i stockholm och vill hitta en stor bra fin djuraffär. Vilka är era tips? Vi har tillgång till bil :)
Svar
8
· Visningar
2 226
Senast: Roxer
·
Övr. Hund Jag funderar så smått från att byta till Folksam då jag vinner presentkort från dom när jag tävlar. Visst går det att sälja men om man...
Svar
8
· Visningar
1 396
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vilken ålder skall hunden vara för att göra MH Hur UNG ? Vilken ålder är det sista chansen ? Är det samma ålder för alla raser
Svar
5
· Visningar
1 628
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag vill åka och titta på en inofficiell utställning imorgon, får jag ta med hunden?
Svar
6
· Visningar
2 581
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa :crazy: 4st weimaraner och ett elhalsband! Kan inte säga att jag gillar Viktorias sätt att sköta vissa saker på i programmet men i... 2
Svar
25
· Visningar
2 771
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har två hundar och har börjat fundera på att skaffa en tredje. Har en golden som är 4 och en cocker som är 8, båda tikar. Känner att...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Mamma: Dogo Argentino Pappa: Långhårig Dvärgtax Ja......:o Ordet är fritt!! :angel:
Svar
19
· Visningar
1 594
Senast: Tscabo
·
Övr. Hund På lördag ska vilde Billy ställas ut - och jag har aldrig varit på utställning förut. Näver bäver. Jag vet inte hur man gör, vad man gör...
Svar
14
· Visningar
1 936
Senast: Anneli
·
Hundavel & Ras Min syster vill ha en egen hund. Egentligen borde jag väl inte motsätta mig, för jag var ett år yngre när jag fick Sirius och det har ju... 2
Svar
28
· Visningar
11 868
Övr. Hund Nu börjar våren närma sig och jag tänkte spara på bensinpengaran genom att börja cykla till stallet. Men vad tror ni hur åker hunden på...
Svar
12
· Visningar
4 042
Hundhälsa Jag ska köpa ett sådant till min hund, fick det billigare då köparen köpt fel storlek. Min hund har D-höfter och vistas mycket och länge...
Svar
13
· Visningar
2 655
Senast: martha
·
M
Övr. Hund Vi är en familj på 2 vuxna och 2 småbarn o en katt. För 4 månder sen så skaffade vi en valp (en blandras mellan Papillon, york och...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Jenka
·
A
Övr. Hund Är det någon som vet var man kan gå viltspårskurs i närheten av Malmö? Helst inte mer än fem mil bort. Tacksam för alla tips! Mvh Ann
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Snabbt svar behövs, han hade trampat på nån tuggummi när vi varit ute och gått... Hur får jag bort den? Sitter ordentligt på... 2
Svar
30
· Visningar
6 955
Senast: muppia
·
K
Hundhälsa Min curlypojke på 4år fick Artros när han var ett år gammal, vi undesökte honom då pga skakningar i bakbenen. Dessa skulle uppkomma utav...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: koftena
·
Hundavel & Ras Jag har fått en fråga av en familj som jag känner väl. De ska skaffa hund igen och vill ha rasförslag. Dom har tidigare haft retrivers...
Svar
15
· Visningar
2 299
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka