Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har tänkt köpa ett täcke åt min nya hund, men jag har aldrig köpt ett hundtäcke förut, vilken storlek ska man ha? Hur mäter man...
Svar
3
· Visningar
2 468
Senast: Inka-90
·
Övr. Hund Jag måste skaffa nåt bättre till min V70 så hunden inte kommer in med halva kroppen i baksätet. Men nu är ju frågan vilket som är bäst...
Svar
13
· Visningar
2 781
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Jag har bestämt mig för att skaffa hund :) Om två veckor åker jag och kollar på en pudel, drygt ett halvår gammal. Börjar bli lite...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: Pudlan
·
Övr. Hund Blev inspirerad av en tråd på ett annat forum! In med bilder på era sovande skönheter! BILDBOMB Först lite puss... ...sedan... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 205
Senast: Migo
·
Övr. Hund I helgen var det dags för agilitykurs, vilket var sjuuukt roligt! Har tränat på många många blindbyten och jaakkosvängar och det tar...
Svar
17
· Visningar
1 157
Övr. Hund Jag och min sambo håller på att titta på hus, och när vi hittar det kommer vi att bygga ett hundhus med hundgård på tomten. Nu söker...
Svar
8
· Visningar
2 975
Senast: gadriel
·
S
Hundavel & Ras Vet nån här om eller när det blir förbjudet att ställa hundar i Sverige som är kuperade. (lagligt kuperade)
Svar
15
· Visningar
1 972
Senast: vallhund
·
K
Övr. Hund Min lilla rottiskille på 8månader har tyvärr rullat ihop svansen..han föddes med rak svans men nu när han börjar närma sig... 2
Svar
23
· Visningar
5 665
Senast: vallhund
·
A
Hundavel & Ras Till er som har en jaktgolden - vad väger er hund? Tacksam för svar! :)
Svar
4
· Visningar
5 070
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av jaktgolden? :)
Svar
18
· Visningar
5 732
Senast: Marty
·
A
Övr. Hund Min hund har blivit rädd för blanka golv & trappor, el han har varit det några år nu. Vi har pratat med veterinär men hon säger att...
Svar
18
· Visningar
10 277
Senast: annizz
·
Hundavel & Ras Vad är felet med blandras avel??????:confused::confused::confused: Jag kan då inte för mitt liv fatta vad felet är och att dessa hundar... 21 22 23
Svar
442
· Visningar
30 164
Senast: Solis
·
Hundavel & Ras Blir helt snurrig av allt hundletande, rashjälp önskas! :) Jag letar efter en hund som kan följa med lös överallt, vara med på... 2
Svar
31
· Visningar
2 669
Senast: koftena
·
G
Övr. Hund Hej!:) Finns det någon mera här inne som har Working Kelpie?:) /Anso
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Giganten
·
H
Hundavel & Ras Hej! Ska skaffa hund men vet inte om vilket kön hunden ska ha.. Vad är det positiva och vad är det negativa med en tik/hane? :)
Svar
12
· Visningar
1 892
Senast: huipph
·
Övr. Hund Jag ska dit och kolla båda dagarna. Kolla lite raser som jag är intresserad av mm. Vem ska dit? Titta eller ställa ut eller både och? :)
Svar
18
· Visningar
1 265
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Ziva älskar att bära på saker - sålänge det är sånt hon hittat själv oftast utomhus. Allt ifrån grenar och petflaskor till snusdosor och...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Kibani
·
A
Hundavel & Ras Hej! jag e en tjej från skåne på 15 år, en SANN djurälskare! jag har ridit i 8 år och hyr för tillfället en ponny <3 jag har en lite...
Svar
4
· Visningar
1 374
Senast: almis
·
Hundhälsa Jag vill ha in lite åsikter här. Det är så att jag planerar att om några år skaffa mig en till hund och jag kollar runt på olika raser... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 963
G
Hundhälsa Min staffetik på snart ett år har börjat matvägra. Hon har varit världens mest glupska lilla vovve hela tiden men sedan några veckor...
Svar
12
· Visningar
7 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka