Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur många timmar tar det innan hundens mage reagerar positivt eller negativt på följande? Foder Stress Medicin Dvs Hur många...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Indiv
·
S
Övr. Hund Jag hade tänkt börja cykelmotionera min vorsteh. Men hur börjar man lära dem det? Hunden blir 1 år i maj och har som alla vorsthar så...
Svar
16
· Visningar
2 854
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Alltså..jag har alltid tyckt att det är urfånigt och dumt att klä på hundar massa kläder men har lyckats få en riktig fryslort...
Svar
15
· Visningar
2 322
Senast: gadriel
·
Övr. Hund Finns det någon som har en hund med denna blandning?? Hur är det att ha denna blandning i en hund? Min dotter funderar på att ta...
Svar
12
· Visningar
6 229
Senast: Berin
·
Övr. Hund Finns det någon vagn man kan sätta bakom hunden så att den kan dra saker och få lite extra träning såhär om vintern när det inte går att...
Svar
5
· Visningar
1 900
Senast: confetti
·
J
Hundhälsa Mitt på dagen den 3 mars (onsdag) försvann en vit/brun basset i Vitabergsparken på Södermalm i Stockholm. Hon sågs senast springa mot...
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: Hobnob
·
Övr. Hund Hej! Vi har nu fått våran valp Alf och ska hämta honom från Höör i Skåne. Vi bor i Norrland. Det är alltså en lång resa. Hur reser man...
Svar
7
· Visningar
1 978
Senast: stjarnfrugt
·
Hundavel & Ras Min vän är intresserad av att skaffa en liten sällskapshund så småningom, och vill gärna ha tips på vad som kan passa henne... 2
Svar
28
· Visningar
4 832
Senast: Fiffi1
·
L
Hundhälsa en golden tik på 7 år flyttade till mig för 4 månader sedan. hon är cool lugn i de flesta fall men på natten hör jag hur hon sitter...
Svar
7
· Visningar
3 199
·
Hundhälsa Vi var upp till Falu djursjukhus i går för att röntga benet som våran vovve bröt förut. Allt såg bra ut nu iaf. Vi har pratat om att... 2
Svar
26
· Visningar
6 890
·
Hundhälsa Nu ska jag bli ett varannan vecka barn och funderar då på hur jag ska göra med hunden? Om jag bara ska tänka på mig själv så skulle han...
Svar
9
· Visningar
4 862
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Ni som bor i trakterna Rydaholm, Alvesta, Moheda, Horda, Ljungby och Bor, Värnamo i Småland håll utkik efter två hundar som har kommit...
Svar
14
· Visningar
1 318
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa Jag har en bc-korsning hemma som har bott på fyra ställen på mindre än ett halvår. Hon är lugn och stabil till utsidan sett, får...
Svar
4
· Visningar
13 506
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund En reklam som måste ses! :D...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa I söndags åkte dom in till djursjukhus i göteborg. Han blev inlagd, Symtom 41,3 i feber , en del kräkningar. De röntgade , tog prover...
Svar
9
· Visningar
1 326
Senast: Krumelux
·
Övr. Hund Mina hundar blev attackerade helt oprovocerat av en grannhund idag som kom lös o jagade oss. Ägarna är av typen "Men lilla hunden skulle... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 304
Senast: Swat
·
A
Övr. Hund Hejsan. Osäker på om denna ska ligga här eller på ÄU men jag chansar på här annars få moderatorn gärna flytta den. Jag tar ju...
Svar
6
· Visningar
2 898
Hundhälsa Någon som har koll på prisskillnader på dessa två foder? Andra åsikter om bra bantingsfoder mottages tacksamt :)
Svar
5
· Visningar
1 610
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur