Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa minina har tacklat av den här vintern. inte så att hon blivit riktigt dålig, men vissa dagar verkar hon inte må så bra. det händer att...
Svar
14
· Visningar
6 420
Senast: Milosari
·
I
Övr. Hund hej, jag börjar få slut på ideér nu.. det är så att jag har en liten peruansk naken hund på 8månader, rasen i sig är väldig reserverad...
Svar
4
· Visningar
2 340
Senast: Hawaii
·
P
Hundhälsa Jag är rent nyfikenhetsmässigt intresserad av vilket foder du använder till din hund. Vilket foder använder du, och varför? Vad... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 997
Senast: Satis
·
Hundhälsa Som en del kanske vet så fick min Miiko allergiska reaktioner i ansiktet. Det började för ca 2v sedan. Hon såg då ut såhär; Jag var...
Svar
14
· Visningar
6 310
Senast: Smill
·
Hundhälsa Såg nu ikväll att min hund har en svart fläck långt in på tungan. Ca 1,5 cm i omkrets. Han har inte haft den förut, måste kommit den...
Svar
5
· Visningar
24 434
Senast: Fridolina
·
Övr. Hund Alldeles ensam är han, den lilla stackaren. Ingen att mysa och busa med längre :( :cry: Nu är han ensam valp här hemma, för...
Svar
8
· Visningar
1 213
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Tråden handlade om hur vida man ska HD/AD-röntga små raser eller ej, då främst om man ska tävla agility. Så, vad tycker ni? Ska man...
Svar
17
· Visningar
1 469
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Satt och läste lite i Hundens Lexicon och där fanns en ras som hette Bull Boxer. Är det någon som kan något om rasen?
Svar
14
· Visningar
5 241
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras Vad glad man blir! Vi röntgade vår leonbergertik förra veckan och i dag fick vi resultatet - A höfter och ED ua 0. Så bra! :D Vår...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: paradox
·
G
Övr. Hund Jag hade inte fått valpens stamtavla när hon vaccinerades sin andra gång, så jag fick det inskrivet i ett extra vaccinationskort. Vet...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: Galathea
·
Hundhälsa Måste bara! Min vove är frisk förklarad så nu börjar rehab! I början på december krockade min JRT med hästen och bröt tassen nu får...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Hur är dessa raser? Jag har läst på lite på internet för att sätta mig in i deras temperament. Det tycks vara ganska fogliga raser... 2
Svar
35
· Visningar
15 063
Senast: Sonic76
·
Z
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=vCQ1qVlS200&feature=player_embedded
Svar
1
· Visningar
740
C
Hundhälsa Hejsan. Jag har ett problem med min valp som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera och komma ur. För ett par dagar sedan var...
Svar
6
· Visningar
3 070
Senast: Grana
·
Övr. Hund Ibland bjuder hundtoken på glada skratt. Vi var hos veterinären och hade vaccinerat oss lite, och skulle betala vid disken som var...
Svar
19
· Visningar
1 921
Senast: skuggi
·
D
Övr. Hund Vi har hittat en liten hund, kan vara en jack russel eller nån blandning fast med mycket JR i den. Det är en hanhund utan öronmärkning...
Svar
6
· Visningar
1 556
Senast: petra_el
·
P
Övr. Hund Uppmanar boende i Piteå att hålla ögonen öppna och har man möjlighet så får man gärna hjälpa till att leta. Under annonsen på vår sida...
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: Illiana
·
S
Hundavel & Ras Om både mamman och pappan har stam och är registrerade, varför har man som uppfödare (i detta fall en privatperson) inte registrerar...
Svar
17
· Visningar
4 645
Senast: vallhund
·
Övr. Hund min tax blir så otroligt stressad i bilen! jag vet inte hur sjutton jag ska ändra på hennes beteende... :( har haft henne sen i somras...
Svar
17
· Visningar
15 215
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hejsan! Vi ska renovera vårt hus nu i sommar. Det ska bli SÅÅ kul men jag vill ha lite tips och råd om hur man kan göra med det EV...
Svar
6
· Visningar
2 385
Senast: Fragile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka