Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vänder mej till buke nu, eftersom jag inte kan vända mej någon annanstans. Jag bor hemma hos min pappa tillsammans med min snart...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Dig & din hund vill vi gärna se. Det är så mycket bilder på våra underbara hundar, men vilka äger dessa ljuvliga varelser? Upp till... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
11 397
Senast: movi
·
Hundhälsa Jag har tagit över en liten blandras hund med enormt tjock päls, och jag funderar på om man skulle låta någon trimma honom. Men då...
Svar
14
· Visningar
2 419
Senast: Eve
·
Hundhälsa Usch vilken natt. Just nu ligger Hatjo inne på Bagarmossen med lunginflammation. Från att ha varit pigg och som vanligt på (de korta... 2
Svar
21
· Visningar
1 986
Senast: Roxer
·
Hundavel & Ras Japp, in med bild!! Namn (fullständigt också) samt vad ni pysslar med.. Är så himmla nyfiken på vad de döljer sig för BC hundar i... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 383
Senast: Migo
·
Hundhälsa Våran vovve äter sitt egna frusna bajs när han är ute och rastar sej i sin hage. Vad beror det på? Har försökt söka på ämnen men...
Svar
12
· Visningar
3 797
Senast: Kicki_83
·
D
Övr. Hund Hej Jag har en 9 månaders valp. Han var väldigt bitig från början och bet oss alla rätt hårt. Det har tagit lång tid att träna bort men...
Svar
15
· Visningar
10 265
Senast: Blandrastik
·
G
Hundavel & Ras Såg igår att dom ställt upp ett bord med lite reaböcker på mitt vanliga lilla coop som jag handlar i. Där fanns det två olika... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 438
Senast: FannyoArre
·
Övr. Hund Var ute och busade i snön med min Flatte Molly. Knäppte lite bilder på henne som jag tänkte dela mer er till er. Hej, Ska vi leka...
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: Melli
·
Övr. Hund I normala fall åker vi slalom men i år är jag jättesugen på att testa längdskidor med hunden. Någon här som åker längd tillsammans... 2
Svar
30
· Visningar
8 346
Senast: alaskanhusky
·
R
Hundavel & Ras Blivit erbjuden att ta över en omplaceringsvovve. Är det någon som har erfarenhet av huskies? Hjälp......?! 2 3 4
Svar
74
· Visningar
12 683
Senast: alaskanhusky
·
Hundhälsa Ja vad finns det för alternativ förutom plasttratten, uppblåsbar krage, helkroppsbody, eller sårförband med äcklig smak för att undvika... 2
Svar
34
· Visningar
21 368
Senast: Indiv
·
Hundavel & Ras Jag har efter mycket funderande hit och dit antagligen bestämt mig för att köpa en JRT till. Jag har redan en och han har varit mycket...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Donnorna
·
Hundavel & Ras Kanske finns det redan en valpkullstråd? Men hittade den inte isåfall! Nu är det nio dagar tills Mayas och min första kull kommer. Så... 12 13 14
Svar
274
· Visningar
24 104
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Speciellt för vilda och busiga valpar är det det absolut bästa man kan ha :cool: 2
Svar
26
· Visningar
2 789
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa Läste en diskussion på ett annat forum ang att man bör hd-röntga även små raser innan man börjar med tex agility. Vad tycker ni om... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 440
Senast: Gnist
·
S
Hundavel & Ras Jag var och kollade på utställning igår och jag såg en hund jag aldrig sätt förut, vad kan det vara? Ca 1m hög, runt 1.5m lång...
Svar
7
· Visningar
6 029
Senast: Korpilompolo
·
Övr. Hund En snabb fråga bara. Ett par av mina bekanta har skaffat sig en chihuahua. Jag frågade hur det går med att träna honom att bli rumsren...
Svar
6
· Visningar
6 787
Senast: Jenka
·
G
Hundhälsa Min 10 månaders valp blev i går anfallen av en Schäfer, denna slets sig från ägaren, hoppade på min lille (borderterrier/shitzu 7 kg)...
Svar
7
· Visningar
1 484
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Jag var precis ute och gick med en av mina hundar. Hon har varit lite mer försiktig när jag är ute med henne på kvällen efter en...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur