Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej, Har haft hund hela mitt liv. Tyvärr så somnade min lilla underbara airedaleterriertik in förrförra sommaren och sen dess har jag...
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: Helena_K
·
Övr. Hund Visste inte riktigt vad jag skulle sätta som rubrik.. I helgen köpte jag en hund, en ett årig tik. Underbar hund, följer mig...
Svar
9
· Visningar
1 242
Senast: Cavecanem
·
G
Övr. Hund Bara för att jag faktiskt är lite stolt över att Cerberus lär sig så snabbt så måste jag bara visa lite av våra trick vi tränar på. :p... 2
Svar
30
· Visningar
2 258
Senast: Melli
·
Hundavel & Ras Har noterat vid utställningar att domare reagerar/agerar olika beroende på vilken ras hunden de har framför sig. Detta vid samma...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: Galathea
·
P
Övr. Hund Min hund har en konstaterad foderallergi, han tål inte kyckling, vilket verkar finnas i de flesta foder tyvärr. Alla foder som jag... 2
Svar
30
· Visningar
15 631
Senast: Maya_221
·
Övr. Hund Förra söndagen när jag va ute hos morsan så passade jag på att gå en liten skogspromenad med hennes collies + min. Kameran fick...
Svar
12
· Visningar
1 150
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Kanske dum fråga men.. Vi människor får ju mens efter ägglossning och "bli-med-barn-period", är det samma för hundar? Eller när i...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: MiniLi
·
A
Hundhälsa Hej! Igårkväll fick en kompis hämta 3valpar. 1v gammla bara :cry: Tiken ville inte veta av dom och började attackera mm. Så fanns...
Svar
18
· Visningar
3 367
Senast: alke_
·
D
Hundhälsa Jag har en blandras-hane på drygt 2.5 år som helt plötsligt börjat kissa inne. Han är en korsning mellan Hälleforshund/Gråhund/Jämthund...
Svar
12
· Visningar
15 407
Senast: vallhund
·
L
Övr. Hund i November fick min tik 4 söta valpar. Och nu i fredags åkte den sista (på prov men det verkar gå bra, då dem har en äldre hund) och det...
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: Popcorn
·
Hundhälsa Min mamma har nyligen köpt en omplaceringshund. Jacko är en 3 årig Petit basset griffon vendéen. Han är en jakthund som inte jagar... 2
Svar
20
· Visningar
3 752
Hundavel & Ras Bortsett från det tillåtna/ icke tillåtna att rida med lös hund, vad tror ni: Orkar en normalt utvecklad rottweiler generellt följa... 2
Svar
22
· Visningar
2 842
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Ja, den frågan ställer jag mig idag. Katter påstås ju ha 9 liv och jag undrar jag om inte hundar också har ett antal liv att förbruka...
Svar
12
· Visningar
3 671
Senast: Challe99
·
B
Hundavel & Ras Alldeles ny på forumet. :) Vi är en familj bestående av mamma, pappa, tre barn 8, 11 och 13 år, två katter och två hästar. Längtan... 2
Svar
21
· Visningar
2 521
Senast: superstar
·
Övr. Hund Någon som vet när man kan kastrerar en tik? spelar ålder löp osv någon roll? Har hört att när man gör detta så stannar dom i den mentala...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Pratade lite med en kille som har bullterrier och fick höra om "bulletrance", vilket enligt honom är "om dom går under något som typ...
Svar
7
· Visningar
1 318
Senast: SandraW89
·
S
Övr. Hund Hjälp mig! Jag har av ren envishet varit motståndare till "Klickermetoden" på hundar. MEN,börjar tina upp. Dock känns det inte helt... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 477
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Vaccinerade min hund 2/3 2009 Ska tävla 6/3 2010. Har tidigast fått tid för vaccinering nu på tisdag 23/2. Ska jag skjuta upp...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Kakis
·
M
Övr. Hund Hej! Jag har länge nosat runt på buke men kände att det var dags för en registrering! Lite bakgrundsinformation: Jag är 21 år...
Svar
14
· Visningar
1 836
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Det fungerar inte att ha en schäferhane på lite drygt 1,5 år i en stor familj där alla ger olika kommandon och inte förstår att det är... 2
Svar
33
· Visningar
2 670
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka