Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund ja mina så snälla och lydiga labbar:angel: har hittat en ny hobby och driva ren som det finns ganska gott om i skogen ljust nu, detta... 2
Svar
38
· Visningar
3 331
Senast: ginnies
·
Övr. Hund Det finns en eventuellt kommer jag att ta över en oönskad hund inom en relativ snar framtid. Jag är uppvuxen med hundar men har aldrig...
Svar
4
· Visningar
2 849
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Såg för ett par år sen ut en ras som verkar passa mig och började leta uppfödare. Hittade några som verkade extra seriösa o passande vad...
Svar
10
· Visningar
1 970
Senast: Buster
·
M
Hundhälsa Jag har varit väldigt flitig med att klippa klorna på min 7månaders shitzu/chihuaha och han var lugn och accepterade det. Fick till och...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: MiniLi
·
S
Hundhälsa Min lilla Saga hostar upp vitt slem sedan igår morse. Jag har ringt veterinären och hon tror att det är kennelhosta. Inte kul! Förutom...
Svar
12
· Visningar
1 547
Senast: sagalisa
·
Övr. Hund Utan att ta någon ytterligare flexikoppelsdiskussion; Varför väljer man det ena framför det andra? Har ett repflexi nu som jag är nöjd... 2
Svar
23
· Visningar
6 233
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vår hund ÄLSKAR hästbajs. Stallet är en underbar plats, för att inte tala om gödselstacken! Det verkar vara vanligt bland hundar, men... 2
Svar
30
· Visningar
8 179
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Nu har en flerfärgad collieliknande hund sprungit runt i Trosa i över en vecka! Den är extremt skygg och springer ifrån en när man ropar...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: petra_el
·
M
Övr. Hund Hejsan! Jag undrar hur man vänjer valpen vid att åka buss och att vara lugn och ligga på golvet på bussen? Det har jag inte fattat...
Svar
11
· Visningar
5 386
Senast: MeatIsMurder
·
Hundhälsa Min hanhund (ej kastrerad, än) äter mer än gärna hästbajs. vad kan det bero på? Trots ett flertal tillsägelser varje dag så gör han det...
Svar
16
· Visningar
11 958
Senast: Hannapirat
·
H
Hundträning hej ! jag undrar vad ni tränar med era hundar. Tränar ni något speciellt, eller är det "bara" promenader i skogen? Tävlar ni... 2
Svar
28
· Visningar
2 367
Senast: sagalisa
·
Övr. Hund Vår lilla tös är inte alls förtjust i att vara utomhus i den kalla vintern. Om hon får välja så är det ut, kissa och bajsa precis...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: MiniLi
·
C
Övr. Hund Jag skulle behöva lite råd hur jag ska vidare med vissa misstankar (även en del bekräftade) angående misshandel av hund. Jag ska försöka... 2
Svar
30
· Visningar
4 677
Senast: Car
·
S
Hundavel & Ras Jag har en fundering. Kan en blandras aldrig blir en renras, och då menar jag en registrerad renrasig hund? Låt säga att jag har en...
Svar
17
· Visningar
3 207
Senast: superstar
·
D
Övr. Hund Ja det är frågan. Är och har alltid varit en hundmänniska och har alltid haft hund, men dom senaste åren har det inte fungerat. Nu är...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Har regeln försvunnit som sa att man inte fick importera valpar under tre månader för att sälja dem?! Jag VET att regeln fanns när...
Svar
11
· Visningar
1 202
Senast: Disen
·
Övr. Hund Vår Camaro börjar känna sig hemmastadd och blir allt piggare :laugh: Behöver aktivera henne, köra mer hjärngympa! Men fantasin... 2
Svar
22
· Visningar
2 300
Senast: Cavecanem
·
Övr. Hund Här finns hjälp att få! http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf :banana:
Svar
1
· Visningar
866
Senast: Hobnob
·
P
Övr. Hund idag försvann våran lilla jackrussel tik.. hon springer aldrig annars någon annan stans än upp till grannen om hon rymmer men denna...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ja, jag undrar om det finns någon ras som är dyrare och någon som är den billigaste (eller billigare än genomsnittet)? Hur mycket... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
11 065
Senast: Winni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka